Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

for en fin dag :) tatt pause fra styrketrening i litt over en uke.

Oppvarming som vanlig.

7 sett på benkpress.

så dagens høydepunkt

Knebøy

180kg x 10, 190x 10, 200 x 10, 210 x 5. fikk plutselig for meg å teste

220 x 1, 230 x 1, 240 x 1 :D ny pers :D prøvde 250, men kroppen sa" sorry mac- u haz no more fuel"

Forresten glemte dette:

One step closer to reaching my goals- HOOOOORAAAH:LOL:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad fordi jeg etter gårsdagens markløftøkt for første gang kjenner at jeg også har lats! Og fordi jeg nå er helfrelst på styrkeløft. Endelig noe jeg faktisk kan bli sånn passelig flink i, og jeg er jo sportslig tilbakestående. Bortsett fra benk. Der vil jeg aldri bli sterk. Men det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update plz.

Jobbintervjuet gikk ok - ble litt skuffa da jeg møtte opp og fant ut at det dreide seg om gruppeintervju. Til sammen 5 deltidsstillinger og vi var 40 stk på intervju. Håper jeg er en av de 5 heldige. Får telefon innen klokka 3 i morgen om jobben er min eller ei, ellers ses vi i Dagens negative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbintervjuet gikk ok - ble litt skuffa da jeg møtte opp og fant ut at det dreide seg om gruppeintervju. Til sammen 5 deltidsstillinger og vi var 40 stk på intervju. Håper jeg er en av de 5 heldige. Får telefon innen klokka 3 i morgen om jobben er min eller ei, ellers ses vi i Dagens negative.

Heier på deg! Litt rart å ikke få beskjed om at det er gruppeintervju. Man vil jo gjerne forberede seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde fabada(favada?). Oppskriften stod på spansk. Har heldigvis google translate.

"sa bondebønner Bløtlegg kvelden før , rikelig cubiertes kaldt vann . er svært viktig at bønnene er dekket aqua alltid . sette å koke bønnene med en cabolla , et fedd hvitløk , en kvist av persille , en spiseskje olivenolje og safran eller fargestoffer olje , luktet godt en bakgrunn med det samme vannet mojo , som en finger dekket. å begynne å skumme og koke uteksaminert matlaging brann for å få en myk , mild og kontinuerlig . etter en time med matlaging legger det bacon , pølse og blodpudding . under koking bør utvises at bønnene er alltid dekket med vann . skal skremme stuingen skjøter eller to ganger med kaldt vann, da det er observert at SA har inntatt en del av vekstmediet. Når en av lapskaus er kokt, tilsett salt , hvis det er nødvendig , er vanligvis ikke nødvendig . vil flytte lapskaus forsiktig , gir det en mild svaier stop godt blandet forskjellige smaker av ingrediensene . hvis suppen er litt vassen , kan reduseres til noen få bondebønner puré legge dem til suppen , og dermed tykkere . serverer varm"

Etter å ha startet en brann og skremt stuingen, så blei resultatet jævlig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du får jobben sier vi HIPP HURRA SUPERBRA! Dersom du ikke får den sier vi at det er like greit, siden de er så dårlige til å kommunisere ;-)

Støtter den :D

Ellers er dagens glade, (og litt off topic) at vi har startet Framtidskonferansen på skolen og jeg er i nettredaksjonen som styrer vår egen nettavis. Har fått publisert tre artikler som har fått kjempegode tilbakemeldinger, og det er virkelig kjempegøy å gå på skolen for tiden. (Her, her og her er artiklene mine.) Bare for å reklamere hvor det reklameres kan. Artiklene skal være interessante for deg som ikke går på skolen og deltar i konferansen også btw.

Dagens glade2: Vi får lov å spise i klasserommet denne uken fordi læreren som nekter oss det har foredrag. I dag kjøpte andre læreren vår kjeks, boblevann og traktet kaffe til oss. Luksus :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...