Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hahaha FOR EN DAG :lol::roflmao:

ny rekord i benkpress 170 kg. den e grei og fin

men hør på dette-

siden eg begynt eå trene i september har eg brukt adidas power perfect sko under ALL styrketrening- inkl markløft.

Kjøpte meg converse sko- kina greier, til 130 kr(svetter mye derfor er sokker uaktuelt)

tenkte eg skulle prøve markløft.

Når 180 x 10, 190 x 10, 200x 10 kg går "lett", ja da måtte eg bare begynne å flire for meg selv.

Tenkte eg sku teste hvordan det står til med markløft. hehehe

220 x1(lett), 240kg x 1(okej) ,250 x 1:LOL::roflmao: ny rekord, 260 x 1 bahahahahaha, begynte å LEEEE så mye at eg måtte sette meg ned og leeeeeee. :lol::roflmao: skulle trene videre, men måtte hjem fordi eg leeeer xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal sjekke den ut (y)

Har hørt den serien er veldig bra? Har bare sett reklamen.

Akkurat nå nerder vi Revolution her hjemme. Bass Monroe (y):love:

Definitivt verdt det. Kevin Spacey er som Frank Underwood.

Alt er utrolig gjennomført, og det er kvalitet over hele linja.

Ligger på 9/10 på IMDB:

http://www.imdb.com/title/tt1856010/?ref_=nv_sr_1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt verdt det. Kevin Spacey er som Frank Underwood.

Alt er utrolig gjennomført, og det er kvalitet over hele linja.

Ligger på 9/10 på IMDB:

http://www.imdb.com/title/tt1856010/?ref_=nv_sr_1

Ja, så det var han, han er jo rå som skuespiller i det aller meste jeg har sett han i ;) Må sees da tydeligvis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte meg i god form på trening i dag så bestemte meg for å prøve på ny pers i markløft. Hadde som mål før jul å klare 100 kg x 1. Det fikk jeg til. :D Så satt jeg meg et mål innen markløft at jeg i løpet av 2014 skulle en gang greie å dra 120 kg - jeg greide søren med 120 kg i dag! Lykke! :joyful::roflmao: Neste mål - 140 kg (dobbel kroppsvekt). Gøy å nå mål. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten negativ ting først for så å håpe at dere kan gjøre det positivt!

Har sett alt av serier jeg kommer på nå, som jeg syns er gøy da: Weeds, Entourage, Breaking Bad, Chuck, Dexter, 24, Cake Boss (<- Ja seriøst, på deff...) White Collar, BMS, Familyguy, og sikkert fler så jeg trenger tips til å gjøre de 2-3 neste dagene bra (Ja, sesongene går ned på høykant)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten negativ ting først for så å håpe at dere kan gjøre det positivt!

Har sett alt av serier jeg kommer på nå, som jeg syns er gøy da: Weeds, Entourage, Breaking Bad, Chuck, Dexter, 24, Cake Boss (<- Ja seriøst, på deff...) White Collar, BMS, Familyguy, og sikkert fler så jeg trenger tips til å gjøre de 2-3 neste dagene bra (Ja, sesongene går ned på høykant)

The Wire, True Detective, House of Cards, Game of Thrones, Deadwood, Rome, Carnivale, Californication, Mad Men, Boardwalk Empire, og Sherlock.

There you go.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...