Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det er planen, trener på ett vanligt gym nu, men skall bygge om garasjen i vår/sommer

Så jeg kan ha strongman trening hjemme. Men ja jeg trener før att stille om 2år. Då har jeg lagt godt nok grunnlag att prøve meg på kvalik til NSM.

Du får ha lykke til mister :)

holder på å druse på med styrkeløft, så blir kansje medlemskap i en klubb til høsten, og satse på utstyrsfritt neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest QueenWinther

på 1mnd + 4dager har jeg gått fra å ta 30sek på hver hånd i loncycle, 14kg, til å stå 10min med 102reps i dag. Fremgang er veldig motiverende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte legekontoret og fikk beskjed om å "sitte og smøre arma hele dagen" med Voltarol Forte. Det kan virke som at det funker, faktisk! :D Vi får se etterpå nå når jeg skal i stallen igjen, men hittil ser det ut som jeg kan gå all YOLO og stikke ned på KK67 etterpå. WEEEEEEEEEEEEE.

Nevermind dat.

Også er det sol :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte legekontoret og fikk beskjed om å "sitte og smøre arma hele dagen" med Voltarol Forte. Det kan virke som at det funker, faktisk! :D Vi får se etterpå nå når jeg skal i stallen igjen, men hittil ser det ut som jeg kan gå all YOLO og stikke ned på KK67 etterpå. WEEEEEEEEEEEEE.

Også er det sol :cool:

Tja...Voltarol Forte fjerner vel i første omgang symptomet, og ikke årsaken, så ville fortsatt vært litt forsiktig med å dra rett på ny styrketrening - spesielt om det er der armvondten stammer fra :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...Voltarol Forte fjerner vel i første omgang symptomet, og ikke årsaken, så ville fortsatt vært litt forsiktig med å dra rett på ny styrketrening - spesielt om det er der armvondten stammer fra :p

Vet ikke om det stammer derifra, jeg fikk vondt på en kjøretime på fredagen (n) Veiva litt med armene, og mer skulle ikke til... :bag:

Skal jo uansett ikke dra mark eller benk i dag.. Og fysio så jo på det på mandag og mente at det gikk bra... Hmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...