Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Hei, hei, hei! Er det tøffel-dissing som pågår her? :bored: Hilsen 'Tøffelentusiastnumerouno'.

Ut over det; hyggelig lesing. :happy: Thumbs up for å tøye prinsipper, TEW!

Neida Fortuity. Er selv tøffel entusiast, mine er riktig nok ikke så søte som dine, men de har litt sjarm og karakter, litt som eieren mao ;).

Jeg ble utrolig nok disset for tøfflene mine i en dokumentar på NRK radio!

Her er jeg så snill og åpner hjemmet mitt for en angrende torpedo som ga meg et par fine arr, og gjorde et godt forsøk på å ommøblere ansiktet mitt, og så blir jeg disset for tøfflene mine, tsk, tsk.:blackeye:

post-20834-1444096817432_thumb.jpg

Jeg mener hva er så galt med disse.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg joiner gjerne en tur til 'The Shire', Thombr86. Når drar vi?

post-28967-14440968175522_thumb.jpg

Då vil eg anbefala ein tur innom Matamata. Party-treet stod der i allefall ennå i 2004, kan faktisk vera det treet som er til høgre i biletet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lagde kake til bursdagselskapet til bror, og da jeg skulle smake på den i formiddag (*kremt* ettermiddag) syntes jeg at den var grusomt søt. Kvalmende søt... :yuck: Tok den med likevel, men ga beskjed om at den ikke var så god.

Endte opp med at kaka ble selskapets hit og jeg skjønner det ikke :cautious: Men hey, jippi! :sneaky:(y)

post-19131-14440968226592_thumb.jpg

Beklager for ulekkert bilde, men KAKE :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter den bedritne treningsøkta i morrest har heldigvis dagen snudd til det bedre:-)

Fikk sovet en laaang dupp sammen med bikkjene på gulvet.

Spist kjøttkaker i brunsaus, ertestuing og poteter, monsterporsjon, NAM!

Vært innom en innvandrerbutikk jeg syns er helt fantastisk! Både utvalg og prisene er suverene!

Hvor ellers kan man få granatepler på over 900 gram pr stykk!post-31893-14440968230535_thumb.jpg

Kjempestort granateple!:-D

Har også fått laget opp en runde med den kjempegode (og energitette) frø/frokostblandingen min:-) namnam:-D

post-31893-14440968235319_thumb.jpg

Nå sitter jeg med fyr i peisen pledd i fanget og koser meg med å glane på tv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten utelukkende spist sjokolade i dag :lol: Det var ikke en gang gjennomtenkt..

10 lomper med sjokoladephiladelphia til frokost, og sjokoladeproteinshake + en energysjokolade til lunsj/pre-workout. Sjokolade <3

Bryter comboen med taco til middag da. Hvis ikke.. O'boy.

[ATTACH=full]130614[/ATTACH]

En million bonuspoeng for Colbert-gif!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sovet lenge... spiste en supergod frokost (proteinpannekaker, en boks cc oppå disse, og toppet med en varm bærsaus laget av an halv pose skogsbær jeg kokte opp sammen med sukrin) nydelig godt! Frokosten resulterte også i et latteranfall da jeg etter en times tid fikk se meg i speilet, så ut som en treåring som har vært på blåbærtur:-p

Nå står middagen på ovnen. Griseknoker står og godgjør seg på svak varme. Så ikveld blir det tjekkisk middag. Svineknoker, dumplings, saus, og surkål. Nam!

Elsker at jeg har lært at for å få resultater må man spise nok. Elsker at jeg kan spise mye!!

Elsker mat i bunn og grunn:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...