Gå til innhold

Dagens Glade

Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har ett minne fra X-Files.. Da var det noen åmer/larver something som gikk inn i folk og krøyp rundt overalt og spiste folk fra innsiden eller noe i den dur.. Var vist ikke så kos å ha de på besøk ^^

Det herlige er jo å vite at dette er ekstremt vanlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chatter med hun flotte nabojenta, føler meg nesten litt beta som tok kontakt nok en andre gang når hun ikke svarte på kaffeinvitasjonen, det pleier jeg ikke gjøre.

Omg, jeg tøyer mine prinsipper, det neste blir vel tøffler....shit.

Kanskje det bare trengs mer forarbeide? keep working, og husk å pushe, så går det finfint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fortuity.
... det neste blir vel tøffler....shit.

Hei, hei, hei! Er det tøffel-dissing som pågår her? :bored: Hilsen 'Tøffelentusiastnumerouno'.

Chatter med hun flotte nabojenta, føler meg nesten litt beta som tok kontakt nok en andre gang når hun ikke svarte på kaffeinvitasjonen, det pleier jeg ikke gjøre.

Ut over det; hyggelig lesing. :happy: Thumbs up for å tøye prinsipper, TEW!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett minne fra X-Files.. Da var det noen åmer/larver something som gikk inn i folk og krøyp rundt overalt og spiste folk fra innsiden eller noe i den dur.. Var vist ikke så kos å ha de på besøk ^^

Etter å ha kommet et stykke i går kan det faktisk òg ha vært episoden 'Ice':

http://www.youtube.com/watch?v=vCjMREyisyM

(Ignorér den kleine voiceover'en)

ice2.jpg

"A mass murder–suicide occurs among a team of geophysicists at an outpost in Icy Cape, Alaska. FBI special agents Fox Mulder (David Duchovny) and Dana Scully (Gillian Anderson) head for the outpost accompanied by physician Dr. Hodge (Xander Berkeley); toxicologist Dr. DaSilva (Felicity Huffman); geologist Dr. Murphy (Steve Hytner); and Bear (Jeff Kober), their pilot. Along with the bodies of the scientists, the group finds a dog that attacks Mulder and Bear. Scully notices black nodules on its skin and suspects that it may be infected with bubonic plague. She also notices movement underneath its skin. Bear becomes ill and develops similar nodules on his body. Autopsies reveal no such nodules on the bodies of the scientists.

Murphy finds an ice core sample that is believed to originate from a meteor crater. He theorizes that the sample might be 250,000 years old. Bear insists on leaving, but the others are worried about infecting the outside world with a contagion. When asked for a stool sample, Bear attacks Mulder and tries to flee. Something moves underneath Bear's skin, and he dies when Scully removes a small worm from the back of his neck. The group is left with no pilot, and they are told that an evacuation is impossible because of the weather.

The worm removed from Bear is kept in a jar. Another is recovered from one of the corpses. Mulder believes that the worms are extraterrestrial and wants them kept alive, although Scully feels that they should be destroyed to prevent infection. The group check each other for black nodules and find none, although Mulder reminds Scully that the nodules disappeared from the dog over time. When Mulder finds Murphy in the freezer with his throat slit, the others—including Scully—believe that he has become infected and killed Murphy. Mulder is locked in a store room.

DaSilva discovers that two worms put together will kill each other. When the investigators place one of the worms into the infected dog, it recovers. Against Scully's objections, Hodge and DaSilva try to place the other worm into Mulder, but Hodge realizes that the infected one is DaSilva. He and Mulder restrain DaSilva and place the last worm inside of her. On rescue, DaSilva is quarantined and the others are released. Mulder wants to return to the site but is told that it has been destroyed by an unknown government agency.[1][2]"

http://en.wikipedia.org/wiki/Ice_(The_X-Files)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...