Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gårsdagens glade!

Var innom Eurocash på handelsparken i Töcksfors. Som regel tar vi handlign på MaxiMat på kjøpesenteret. Medn jeg tusla rundt og plukka med meg andelår og andebryst, litt entrecote, kaffe og slikt.

Og så så jeg at de hadde noe jeg ikke har spist på lenge. Oh happy days!post-4009-14440928845789_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Låst meg ut av leiligheten :p gladnyheten er at jeg befinner meg i Tokyo. Det er siste dagen min før snuten vender hjemover. Med andre ord: der er mye jeg kan finne på siste kvelden !!! :D

Tja, classy vors på New York Bar (Park Hyatt) med utsikt over hele Shinjuku, videre til galskap på Gas Panic Bar i Roppongi, spill og vinn masse på en seedy pachinko-plass, og krasj på et capsule hotel? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, classy vors på New York Bar (Park Hyatt) med utsikt over hele Shinjuku, videre til galskap på Gas Panic Bar i Roppongi, spill og vinn masse på en seedy pachinko-plass, og krasj på et capsule hotel? :D

Nja...det ble innkjøp av nye treningssko og japansk mat for siste gang. Capsule hotell er som regel forbeholdt menn, men var no så heldig å bli sluppet inn i leiligheten så har en plass å sove :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens glade?

Jeg skal trene om en snau time, og jeg føler meg i meget god forfatning. Sovet greit, spist mye og mentalt klar for å yte. Nå er det siste økt før NM i benkpress, og idag skal åpningsløftet på 217,5kg sitte som et skudd. Det skal ikke alltid så mye til for å gjøre meg veldig glad og tilfreds... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...