Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som Manchester United-supporter er dette gledelige nyheter etter mye rykter! En Wayne Rooney i toppform er en spiller i verdensklasse, og en spiller som bør være på toppen av sin karriere rundt disse tider. Etter at Robin van Persie kom til klubben har hans rolle blitt noe endret, men van Persie blir 30 i år. Jeg tar forbehold om at jeg endrer syn på saken ved en seinere anledning, alt ettersom hvordan han oppfører seg på og utenfor banen, men enn så lenge er dette fine saker!

Ferguson avviser Rooney-salg: – Jeg har allerede bannlyst to aviser - TV 2 Sporten | Fotball | England

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg overlevde serveringsoppdraget!!:eek:

Det var faenmeg godt gjort av meg også..

Først hadde jeg frivilligoppdrag, fikk vondt i ryggen av nålefilting på 60-talls sofa, så trening, og jeg tenkte jeg skulle jobbe skikkelig bra, noe jeg klarte til en viss grad, men var helt kake når jeg kom i garderoben og bare datt sammen på benken, som de der dukkene du trøkker inn en ting på undersia:P Da oppdaga jeg at mannen fra vikarbyrået hadde ringt. Han hadde gjort en glipp; oppdraget var I DAG, ikke i morgen. Om 2,5 time faktisk liksom:P Arbeidsbuksa hadde jeg ikke nådd å få vaska, så jeg måtte kjøpe ny, og så skulle jeg møte ei frøken herfra, kjøpe tilskudd, så til hotellet og så 6t 45min ren pine.. At jeg klarte å stå, og til slutt gå hjem, begriper jeg knappt..

Men jeg klarte det! Jeg er flink!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke veldig sjakktrekk å lage humor at man stryker på førerprøven. Det er nok flere en meg som har opplevd å miste nære i trafikkulykker, så jeg kan si mye, men om dere virkelig er så håpløse i trafikken at det er dagens glade at ingen har oppdaget dere enda, så håper jeg at om en ulykke skjer at dere er de eneste som tar konsekvensene... Skjønner at det er litt humor, men nei. Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke veldig sjakktrekk å lage humor at man stryker på førerprøven. Det er nok flere en meg som har opplevd å miste nære i trafikkulykker, så jeg kan si mye, men om dere virkelig er så håpløse i trafikken at det er dagens glade at ingen har oppdaget dere enda, så håper jeg at om en ulykke skjer at dere er de eneste som tar konsekvensene... Skjønner at det er litt humor, men nei. Nei.

Har mistet flere nære i trafikkulykker, og det kan jeg si; førerprøven har veldig lite å si om HVORDAN og HVOR flink man er bak rattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mistet flere nære i trafikkulykker, og det kan jeg si; førerprøven har veldig lite å si om HVORDAN og HVOR flink man er bak rattet.

Men likevel er der dagens glade at du har flere feil på en tilfeldig nettprøve? Jeg blir provosert, og at du tydeligvis ikke skjønner hvorfor gjør det ikke bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...