Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Nja...det ble innkjøp av nye treningssko og japansk mat for siste gang. Capsule hotell er som regel forbeholdt menn, men var no så heldig å bli sluppet inn i leiligheten så har en plass å sove :D

Tror de har ett eller to capsule hotel som også tar imot kvinnelige gjester nå :)

Morsom opplevelse da^^

Det særeste er vel kanskje de svære fellesbadene, der en sitter på en bittebitteliten krakk og dusjer :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ta flyet hjem i dag, og satte meg på setet ved nødutgangen. Så kom han flyverten (veit ikke om det er det det heter når det er en mann) bort til meg og ville forklare hvordan jeg skulle åpne den dersom noe skjedde. Han avsluttet med å si "den er ganske tung, men ser absolutt ut som om du kan klare det. Ser ut som om du tåler en støyt". Veit ikke om det var så positivt ment, men jeg tok det som et bra kompliment! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ta flyet hjem i dag, og satte meg på setet ved nødutgangen. Så kom han flyverten (veit ikke om det er det det heter når det er en mann) bort til meg og ville forklare hvordan jeg skulle åpne den dersom noe skjedde. Han avsluttet med å si "den er ganske tung, men ser absolutt ut som om du kan klare det. Ser ut som om du tåler en støyt". Veit ikke om det var så positivt ment, men jeg tok det som et bra kompliment! :)

Det heter flyvertinne, uansett! :lol: Ta det som et kompliment... (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger opp med enda flere, jeg!:

Underviste i engelsk for første gang i dag, internasjonal engelsk i 2. klasse, og det gikk veldig bra :D Var til og med to klasser samlet i auditoriet samtidig, og jeg både "foreleste" og delte og hørte opp oppgave!

Ei jente kom bort til meg på treningsstudioet da jeg kjørte markløft og spurte om tips, for ho ville gjerne begynne med det og hadde hørt at det var "lett å få skader", og ho syntes jeg hadde så god teknikk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger opp med enda flere, jeg!:

Underviste i engelsk for første gang i dag, internasjonal engelsk i 2. klasse, og det gikk veldig bra :D Var til og med to klasser samlet i auditoriet samtidig, og jeg både "foreleste" og delte og hørte opp oppgave!

Ei jente kom bort til meg på treningsstudioet da jeg kjørte markløft og spurte om tips, for ho ville gjerne begynne med det og hadde hørt at det var "lett å få skader", og ho syntes jeg hadde så god teknikk :D

Flinkis! :D

Heter det faktisk internasjonal engelsk nå? Eventuelt, hvorfor heter det det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flinkis! :D

Heter det faktisk internasjonal engelsk nå? Eventuelt, hvorfor heter det det? :)

Internasjonal engelsk er programfaget for VG2 og om jeg husker rett så går det mye på bruk av engelsk i forskjellige land og det multikulturelle aspektet. Videre har du samfunnsfaglig engelsk eller engelskspråklig litteratur og kultur på VG3.

Men nå når jeg tenker meg om ble jeg veldig usikker - gikk akkurat opp for meg at jeg slapp unna internasjonal engelsk, så jeg kom sikkert med tidenes dårligste svar:sneaky::whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Internasjonal engelsk er programfaget for VG2 og om jeg husker rett så går det mye på bruk av engelsk i forskjellige land og det multikulturelle aspektet. Videre har du samfunnsfaglig engelsk eller engelskspråklig litteratur og kultur på VG3.

Men nå når jeg tenker meg om ble jeg veldig usikker - gikk akkurat opp for meg at jeg slapp unna internasjonal engelsk, så jeg kom sikkert med tidenes dårligste svar:sneaky::whistle:

Det er faktisk helt korrekt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...