Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Testet nytt proteinpulver som jeg egentlig var litt småsur for at jeg måtte kjøpe, siden jeg har en 3 kgs uåpnet dunk hjemme. Men, White Chocolate fra PhD var GODT! Kunne blitt lurt i en smakstest på hvit sjokolade mot proteinpulveret:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens glade er mye!

1- jeg er hjemme i Nordland på snarvisit, kjempe kos!

2- Gubarnet mitt ble døpt på søndag, enda mer kos!

3- søskenbarnet mitt fikk en sønn på lørdag, så i går var jeg på babykos besøk.

4- vekta viste dette i dag, etter en helg med hotellopphold og festligheter, VELDIG kos!

[ATTACH]58506[/ATTACH]

5- jeg er kjempe forelska, og det er og kos.

6- og livet er fortsatt fantastisk bra :D

post-987-14440887185444_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er overvektig! :D

Oppdaget det idag. For første gang på 4 år er jeg "bare" overvektig, ikke lenger fedme, eller fedme klasse 2, men overvektig! Det har tatt tid, og det sto stille lenge, men nå så går alt så lett, og det er så herlig å ikke være i den stigmatiserte kategorien "fedme" lengre.

17 kg har jeg gått ned, noen få uker til i dette tempoet, så er det 20 ;)

Ti måneder brukte jeg på de første 10, ett halvt år på å legge på meg 4 av de, og de siste 4 månedene vet jeg ikke helt hva som har skjedd, har vært uten badevekt, diett.no, og treningsfasiliteter, men plutselig var jeg 11 kg lettere!

Og det er ganske herlig med en slik tråd/forum hvor jeg kan skryte av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...