Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

- Har funnet veileder og funnet ut hva jeg skal skrive oppgave om; "fysisk fostring som hjelp under rusavvenning". Kjempe spennende!

- Fullførte én time morgencardio i pessregn.

- Samboeren dro på åpning av XXL i Tromsø og kom hjem med Prozyme sjokoladepulver, 3, kg, for 299 kroner! FIkk verdens beste havregrøt til kvelds, ja :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen som hadde markløftet 100 kg og lagt fra seg stanga med alle vektene på i dag. Men da jeg slet med å få dem av - jeg klarte ikke å løfte stanga fra bakken for å få lirket av vektene engang - så kom det en random fyr bort og hjalp meg :)

Bra noen har medlidenhet med oss som handler klær på barneavdelinga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var nettopp på besøk og hun hadde bakt eplekake! Sa nei takk siden jeg er på PSMF :) Så i dag er dagens glade at jeg har holdt meg til dietten min..

haha nei nå høres jeg helt sær ut her. Er vanligvis ikke så ekstrem altså! eplekake liksom! Det er jo verdens beste! Er vanligvis lov på en søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At selv om jeg nesten ikke husker noe som helst fra gårdagens fyllekalas, så husker jeg veldig godt at sjefen ble dundra ned i bakken og holdt nede av en lettere irritert festdeltager :D Og at jeg i ettertid er blitt fortalt at jeg satt med et skadefro glis under hele scenen. AHAHAHAAH

ikke veldig glad i sjefa neeeeeeei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens glade må være at jeg fikk blomst(er) av kjæresten (trenger ikke nevne at jeg drog henne inn på butikken og sa "jeg vil ha") og at jeg fikk (les:kjøpte selv) juleblad på Narvesen. Jeg elsker jul :D. Ååå! Jeg gleder meg!

Må planlegge hvem som skal få alle julekakene jeg lager. Kan jo ikke spise dem selv (liker å lage "ekte julekaker", full av hvetemel og sukker), så da får alle andre dem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens glade er hvor utrolig mange positive og giverglade mennesker jeg har møtt på bøssebærerferden min i nabolaget i Oslo - av alle vi ringte på hos var det kun én person som ikke ville gi, ellers ble bøssen fylt til randen av lapper i alle valører. Godt å se at nordmenn er villige til å dele av overfloden sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007

At jeg slapp å ta varebestillingen på jobb:p Så da slapp jeg å bevege meg ute i kalde Stavanger og kunne ligge strekk ut på sofaen å nyte lukten av ren leilighet, digg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...