bunnfall Skrevet 8. mars 2014 Skrevet 8. mars 2014 Var på butikken og kom over Dream-is med sitronsmak. Sitron!!!! Gleder meg til dessert Aurelius, FatUnicorn og FitFish 3 Siter
FatUnicorn Skrevet 8. mars 2014 Skrevet 8. mars 2014 Oppdaget i dag at jeg har gått inn noen hakk på beltet som jeg bruker på trening. :cool::smug: 22.des mot 8.mars. TEW, Synan, Afterall og 15 andre 18 Siter
Raptorial Skrevet 8. mars 2014 Skrevet 8. mars 2014 Var på butikken og kom over Dream-is med sitronsmak. Sitron!!!! Gleder meg til dessert Den smaker faktisk ganske ok. Ikke så syrlig som jeg håpet, men ganske likt som sitronisen man får i Frankrike. (ikke sorbeten, mener iskremen deres) SlayerDad og FatUnicorn 2 Siter
FatUnicorn Skrevet 8. mars 2014 Skrevet 8. mars 2014 Var på butikken og kom over Dream-is med sitronsmak. Sitron!!!! Gleder meg til dessert Det høres så digg ut! Siter
Bompi Skrevet 8. mars 2014 Skrevet 8. mars 2014 Oppdaget i dag at jeg har gått inn noen hakk på beltet som jeg bruker på trening. :cool::smug: 22.des mot 8.mars. [ATTACH]135141[/ATTACH][ATTACH]135142[/ATTACH] Du er jo synlig smalere! Godt jobbet Aurelius og FatUnicorn 2 Siter
bunnfall Skrevet 8. mars 2014 Skrevet 8. mars 2014 Den smaker faktisk ganske ok. Ikke så syrlig som jeg håpet, men ganske likt som sitronisen man får i Frankrike. (ikke sorbeten, mener iskremen deres) Så bra, gleder meg i alle fall til å smake den. Sitrus er bra :happy: Det høres så digg ut! Veit! Ble ganske så gira på butikken. Is. FatUnicorn 1 Siter
FatUnicorn Skrevet 8. mars 2014 Skrevet 8. mars 2014 Du er jo synlig smalere! Godt jobbet Takk Aurelius 1 Siter
Prinsesse Skrevet 8. mars 2014 Skrevet 8. mars 2014 Fikk den nye rosa foamrolleren min i posten i dag! Så nå skal det rulles! Dessuten har jeg en stooooor godtepose og is i fryseren. Tar meg en skikkelig cheatday i dag. Stephanie F, lks og Aurelius 3 Siter
project_eat Skrevet 8. mars 2014 Skrevet 8. mars 2014 Vær stolt! Hver kg i riktig retning er en kg nærmere friheten et friskt liv innebærer Takk, jeg prøver! Trenger bare litt tid til å venne meg til den nye kroppen før jeg fortsetter, men vet det skal gå bra! Og grattis selv, utrolig bra jobbet!! miaheart 1 Siter
Raptorial Skrevet 8. mars 2014 Skrevet 8. mars 2014 Var UTE i urtehagan til foreldra mine og plukka fersk timian. (Flerårig plante som aldri går tom) Afterall, FitFish, SlayerDad og 6 andre 9 Siter
Prinsesse Skrevet 8. mars 2014 Skrevet 8. mars 2014 Bestillte nettopp questbars i smaken Cookies and Cream, og to poser proteinpulver på iHerb. Elsker å bruke ChocoRite vaniljeproteinpulveret de har i proteinpannekaker slettet og Bompi 2 Siter
Kristines1990 Skrevet 8. mars 2014 Skrevet 8. mars 2014 Hatt første rideøkt siden november på fineste hesten. Krysser fingrene for at hun endelig er helt bra. Afterall, Prinsesse og Aurelius 3 Siter
FitFish Skrevet 8. mars 2014 Skrevet 8. mars 2014 Nommenomm tortillachips med sweet chili-smak Afterall 1 Siter
Addict Skrevet 8. mars 2014 Skrevet 8. mars 2014 MAZARINER OG NYBAKTE BOLLER SlayerDad, Afterall, Aurelius og 3 andre 6 Siter
LadyRainicorn Skrevet 8. mars 2014 Skrevet 8. mars 2014 Lars von Trier maraton! Trilogy of Depression (i feil rekkefølge, men men) Siter
Ole Andreas Skrevet 8. mars 2014 Skrevet 8. mars 2014 I dag lærte jeg hvorfor man må trene litt kardio innimellom: Og: Fy fææn Aurelius og SlayerDad 2 Siter
Aurelius Skrevet 9. mars 2014 Skrevet 9. mars 2014 Pils og barmoro med lillesøs! Ikke sett siden september:) SlayerDad, Brokkoli, TEW og 3 andre 6 Siter
Raptorial Skrevet 9. mars 2014 Skrevet 9. mars 2014 Ny dag, ny kaffe, ny kopp. slettet, Afterall, Stephanie F og 4 andre 7 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.