Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
  "PhoenixCircle skrev:
Etter en møkkdårlig dag har jeg kjøpt B&J's peanut butter cup og den ER såååå god! Klarer ikke å stoppe.

Send litt nedover hit, jeg har tråla butikkene som har den isen i nærheten her, og de har ikke fått noen nyheter enda :grumpy:

Annonse

Skrevet
  "Pingrid skrev:
Jeg klarte to pullups på slutten av økta, var lite folk og jeg skulle bare teste selv om jeg var helt dau i kroppen. whoop whoop.

Bra det!

Pull-ups og chins er noe av det absolutt hardeste å ta på slutten av en økt :)

Skrevet

Gårsdagens glade!

Var innom Eurocash på handelsparken i Töcksfors. Som regel tar vi handlign på MaxiMat på kjøpesenteret. Medn jeg tusla rundt og plukka med meg andelår og andebryst, litt entrecote, kaffe og slikt.

Og så så jeg at de hadde noe jeg ikke har spist på lenge. Oh happy days!post-4009-14440928845789_thumb.jpg

Annonse

Skrevet
  "WarriorPrincess skrev:
Låst meg ut av leiligheten :p gladnyheten er at jeg befinner meg i Tokyo. Det er siste dagen min før snuten vender hjemover. Med andre ord: der er mye jeg kan finne på siste kvelden !!! :D

Tja, classy vors på New York Bar (Park Hyatt) med utsikt over hele Shinjuku, videre til galskap på Gas Panic Bar i Roppongi, spill og vinn masse på en seedy pachinko-plass, og krasj på et capsule hotel? :D

Skrevet
  "Afterall skrev:
Tja, classy vors på New York Bar (Park Hyatt) med utsikt over hele Shinjuku, videre til galskap på Gas Panic Bar i Roppongi, spill og vinn masse på en seedy pachinko-plass, og krasj på et capsule hotel? :D

Nja...det ble innkjøp av nye treningssko og japansk mat for siste gang. Capsule hotell er som regel forbeholdt menn, men var no så heldig å bli sluppet inn i leiligheten så har en plass å sove :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...