Velvet Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 19.juni - 6.september minus 15,3 kg Har krysset to titall. Hurra for meg. Pinglekringla, Krembolle, ------------- og 10 andre 13 Siter
SlayerDad Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 19.juni - 6.september minus 15,3 kg Har krysset to titall. Hurra for meg. Fantastiskl bra!! Siter
bunnfall Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Det lå et nybakt brød og venta på meg i postkassa da jeg kom hjem Snille huseiere (tror jeg)! Siter
Velvet Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Det lå et nybakt brød og venta på meg i postkassa da jeg kom hjem Snille huseiere (tror jeg)! i...POSTKASSA? Siter
bunnfall Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 i...POSTKASSA? Hmja.. kanskje ikke det første stedet jeg ville valgt dersom jeg skulle overrekke noen et brød. Siter
Velvet Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Hmja.. kanskje ikke det første stedet jeg ville valgt dersom jeg skulle overrekke noen et brød. Tipper det ikke ble sendt med posten bring iallefall bunnfall 1 Siter
Gjest Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 19.juni - 6.september minus 15,3 kg Har krysset to titall. Hurra for meg. SHIT! Imponert Siter
Natalie Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 I utgangspunktet burde denna dagen havna på "dagens negative". Men eg testa nettopp ut smale pushups. Kom med brystet ned i bakken, og trudde ikkje eg hadde sjangs til å komma meg opp att .men med eit lite push spratt eg rett opp:D Sleke småting kan eg leva lenge på! (Det var jo faktisk eit delmål) Titanium, Pinglekringla, SlayerDad og 1 annen 4 Siter
STRONG DAD Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Jeg kom plutselig på at jeg hadde pepsi max i kjøleskapet Siter
Pinglekringla Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 I dag er det fredag og SISTE dag på dietten før 2 ukers pause :D:D Dag 41 på PSMF gitt I 2 hele uker skal jeg ikke spise en eneste kylling eller brokkoli!!:D:D YaY Me! Liive, SlayerDad, Natalie og 2 andre 5 Siter
Gjest xxxxxx Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 I dag er det fredag og SISTE dag på dietten før 2 ukers pause :D:D Dag 41 på PSMF gitt I 2 hele uker skal jeg ikke spise en eneste kylling eller brokkoli!!:D:D YaY Me! Lykke til med pausen! Pinglekringla 1 Siter
Gjest xxxxxx Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Fra i dag av er jeg ikke overvektig lenger! Og tiiidlig i morgen tidlig drar jeg på 2 ukers ferie. SOOOL&VARME! ♥ Natalie, SlayerDad, Titanium og 4 andre 7 Siter
SlayerDad Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Fra i dag av er jeg ikke overvektig lenger! Og tiiidlig i morgen tidlig drar jeg på 2 ukers ferie. SOOOL&VARME! ♥ Bra jobba! Siter
lks Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Mindre enn to timer igjen av arbeidsdagen, trening og så middag med gode venner i kveld. Og ikke minst tur til sol og varme på søndag!! Emiliemo 1 Siter
nena Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 pizzadeig satt til heving og treningsklærne på vei på kroppen! Nå skal det løftes Og etterpå blir det heftig pizza Pinglekringla, Emiliemo og elise89 3 Siter
Pinglekringla Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 :D:D Så på før/etter bilder av ryggen min og det er jo faktisk stor forskjell :D Åhh så glad jeg ble!! Awesome! Og i morra skal jeg ha BRØD til frokost!!!:D:D:D:D :asshat:YaY Me! STRONG DAD, Månestråle, løvetann og 3 andre 6 Siter
Baliba Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Endelig 2,5 x kroppsvekt i knebøy....woooooooo :happy: Thomas O, Titanium, Pinglekringla og 9 andre 12 Siter
Gompen Skrevet 8. september 2012 Skrevet 8. september 2012 6mnd med min kjære Telemarkspia <3 Sky 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.