Prinsesse Skrevet 2. mai 2015 Skrevet 2. mai 2015 Hadde en super date med... avstandsFFcrushen min (må finne på noe lurere å kalle han). Hadde det virkelig superkoselig Håper ikke det er lenge til vi sees igjen. Har det dessuten utrolig bra med meg selv for tiden. Helt fantastisk å starte et nytt kapittel i livet - ute av det 3 år lange veldig destruktive forholdet jeg var i. SlayerDad, Aurelius, miaheart og 1 annen 4 Siter
02-snapper Skrevet 2. mai 2015 Skrevet 2. mai 2015 "Thess skrev: 40x60 kg i bøy, med mer i tanken. Full retard :cool: FØRTI reps?! HerreMaria...! Jeg syntes mine 20 reps var drøye Thess 1 Siter
ABC123 Skrevet 2. mai 2015 Skrevet 2. mai 2015 Er nesten pinlig å skryte, men 2dips uten assist er det lenge siden sist jeg klarte! PingleHanne, Pedrikke, Kiira og 3 andre 6 Siter
02-snapper Skrevet 2. mai 2015 Skrevet 2. mai 2015 "ABC123 skrev: Er nesten pinlig å skryte, men 2dips uten assist er det lenge siden sist jeg klarte! det er aldri pinlig å være glad for å mestre! Den dagen jeg endelig mestrer chins skal jeg spamme denne tråden. Noe. Så. Sinnsykt. Kiira, LeanMachine, Pedrikke og 2 andre 5 Siter
SlayerDad Skrevet 2. mai 2015 Skrevet 2. mai 2015 Det så mørkt ut, men far ble glad Kiira, CamillaO, Tonje_86 og 2 andre 5 Siter
Stine smurfine Skrevet 2. mai 2015 Skrevet 2. mai 2015 Tom Waits med en kjekkas. Og hot dog på kennel klubb etterpå. wingeer, Tonje_86, Aurelius og 1 annen 4 Siter
Sepsis Skrevet 2. mai 2015 Skrevet 2. mai 2015 Fikk kjøpetillatelse på pistol på torsdag, så neste uke blir det innkjøp av leketøy. Men dagens glade? Eh, ålreit vær i det minste. Siter
Stephanie F Skrevet 2. mai 2015 Skrevet 2. mai 2015 Var lagleder for XXS på NUF i dag, sjukt gøy når siste marken gikk opp Giiiira I morgen skal jeg løfte, så i dag spiser jeg så mye jeg klarer, MAT Generelt styrkeløft :cool: Quadzilla, Broseidon, Tonje_86 og 5 andre 8 Siter
Loco Skrevet 2. mai 2015 Skrevet 2. mai 2015 "SlayerDad skrev: Det så mørkt ut, men far ble glad [ATTACH=full]162365[/ATTACH] Deiligste bilde jeg har sett her inne på mange måneder(y) SlayerDad 1 Siter
SlayerDad Skrevet 2. mai 2015 Skrevet 2. mai 2015 "Loco skrev: Deiligste bilde jeg har sett her inne på mange måneder(y) takker. ganske så digg å fyre opp bålpanna med kull og ved igjen. Siter
Quadzilla Skrevet 2. mai 2015 Skrevet 2. mai 2015 Ble bare nesten-påkjørt og kalt 'bygdetulling' m.m syv ganger på veg fra nuf til hotellet, i call succes! Den som kan forklare meg hvordan fotgjengersystemet i Oslo er skal få en kopp kaffe imorgen FatUnicorn og ABC123 2 Siter
Stephanie F Skrevet 3. mai 2015 Skrevet 3. mai 2015 "Quadzilla skrev: Ble bare nesten-påkjørt og kalt 'bygdetulling' m.m syv ganger på veg fra nuf til hotellet, i call succes! Den som kan forklare meg hvordan fotgjengersystemet i Oslo er skal få en kopp kaffe imorgen Jeg bor ganske sentralt i byen og erfaring viser at 1) enkelte busser 2) taxi 3) folk som leker mafia er de som er flinkest til å gi bånn gass over gult lys og i blandt kjører på rødt rett foran gjengen som venter på grønn mann Quadzilla 1 Siter
Quadzilla Skrevet 3. mai 2015 Skrevet 3. mai 2015 "Stephanie F skrev: Jeg bor ganske sentralt i byen og erfaring viser at 1) enkelte busser 2) taxi 3) folk som leker mafia er de som er flinkest til å gi bånn gass over gult lys og i blandt kjører på rødt rett foran gjengen som venter på grønn mann Godt å se at dine erfaringer samsvarer ganske bra med mine observeringer, henvend deg i sekretariatet for premien etc Siter
LeanMachine Skrevet 3. mai 2015 Skrevet 3. mai 2015 Mannen gått ned enda mer i cm og lbs! Jeg er flink *kremt* Prinsesse, SlayerDad, Aurelius og 2 andre 5 Siter
Prinsesse Skrevet 3. mai 2015 Skrevet 3. mai 2015 Kjøpt meg Fitbit HR Charge! (Selv om jeg egentlig ikke har råd og skulle spare) Gleder meg til å prøve den, og håper jeg blir fornøyd. SlayerDad 1 Siter
Stephanie F Skrevet 3. mai 2015 Skrevet 3. mai 2015 Adrenalin får meg til å grine gledestårer på plattingen mens jeg løfter.. 5kg pers i bøy (12,5kg stevnepers!) 5kg pers i mark (10kg stevnepers!) GLEDE fitflyer, ABC123, FitFish og 9 andre 12 Siter
Quadzilla Skrevet 3. mai 2015 Skrevet 3. mai 2015 "Stephanie F skrev: Adrenalin får meg til å grine gledestårer på plattingen mens jeg løfter.. 5kg pers i bøy (12,5kg stevnepers!) 5kg pers i mark (10kg stevnepers!) GLEDE 22,5kg pers er en glede de fleste sjelden får, nyt Nasjonalt neste? Siter
Stephanie F Skrevet 4. mai 2015 Skrevet 4. mai 2015 "Quadzilla skrev: 22,5kg pers er en glede de fleste sjelden får, nyt Nasjonalt neste? Najonalt? Tenker du NM? Er ikke sterk nok Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.