Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
  "TEW skrev:
Ha ha. "If you can't beat them, join them"

Mao, kjøp ski og gled deg over snøen(y)

Nope, har ski, fikk er par til jul for 19 år siden. De er ganske ubrukt;)

Gjest QueenWinther
Skrevet

post-26763-14440995639083_thumb.jpg

Muffins - 50kcal hver, 66.9% karb, 16.5% prot/fett, sånn ca.

Gode? yeah.

(jeg er enda ikke giftet bort, forresten ;-) )

Skrevet
  "QueenWinther skrev:

Muffins - 50kcal hver, 66.9% karb, 16.5% prot/fett, sånn ca.

Gode? yeah.

(jeg er enda ikke giftet bort, forresten ;-) )

Jeg er nesten 100% sikker på at det er dårlig gjort å ikke legge med oppskriften når du legger opp muffinsbilder på en søndag.

Gjest QueenWinther
Skrevet
  "jonaspa skrev:
Jeg er nesten 100% sikker på at det er dårlig gjort å ikke legge med oppskriften når du legger opp muffinsbilder på en søndag.

50gr bokhvetemel, 15gr bakekakao, 100gr banan (most), et egg, 1/2ts bakepulver, melk(jeg brukte kokosmelk) til rett konsistens sukrin gold og sukrinmelis til det er søtt nok. ca 13min på 200grader, varmluft :)

Kan bytte bokhvetemel med havremel/mer kakao, og banan med kesam/avocado. :) Jeg fikk 8muffins.

Annonse

Gjest QueenWinther
Skrevet

FIKK AKKURAT VERDENS BESTE NYHET SOM ER ÅRETS GLADE OG JEG _DØR

:D :D :D

Annonse

Gjest Fortuity.
Skrevet

Etter en liten uke med sykehusmat fordi insomnia er dette sånn ca. det nærmeste man kan komme 'himmel på jord'.

[ATTACH]156793[/ATTACH]

... Ahh.

post-30998-1444099571227_thumb.jpg

Skrevet
  "TEW skrev:
"Livet er det som skjer mens man er opptatt med å legge andre planer"

Jeg har endelig fått inn i hode at jeg må slutte å være så snusfornuftig og starte å leve litt mer igjen.

Resultat, kjøpte motorsykkel, demonterte den, bygger prosjektet jeg har hatt lyst til i nesten 2 år. :happy:

pics plix

Skrevet
  "TEW skrev:
"Livet er det som skjer mens man er opptatt med å legge andre planer"

Jeg har endelig fått inn i hode at jeg må slutte å være så snusfornuftig og starte å leve litt mer igjen.

Resultat, kjøpte motorsykkel, demonterte den, bygger prosjektet jeg har hatt lyst til i nesten 2 år. :happy:

Respekt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...