Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

har sjøl en galaxy S5 og den har igrunn gjort att jeg har løst på iPhone6 :mad: synes den S5`n sku prestert bedre enn den gjør, da min Note3 utklasser den på ALT sett bort fra strl som begynte og plage meg når vi fikk nye arbeids bukser med ny lomme løsning :p og iPhone6 er jo enda ett hakk mindre enn S5 og med ett halveis kurant beskyttelses deksel så ern ikke større enn galaxyn :) hmm i must prøv å fix no something.,

planen min avr egenglit å vente til S6, men kom fram til at eg bruker sms,mms(av og til) Viber,Whatsapp, musikk og surfing på internett :p dette klarer jo fleste smartphones:P hehehe så toppmodell var ikke vits

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest QueenWinther
Hva slags sko er det?

Polsksydde løftesko.<3

De er håndsydd i en kjeller i polen. brukes mye til kettlebell, men er også veldig gode å trene bøy/oly i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

damn you !!!

jeg har kommet såpass langt ut i forfallet att jeg IKKE finner jakke som passer...

Her har man kommet dithen i restaureringen at garderoben må skiftes ut, må jo ned en til to størrelser fra det jeg har. I alt.

Var og prøvde den i går, men syntes jeg drunka litt i den (og det var ikke helt den fargen jeg hadde låst meg inn på), men gikk heldigvis tilbake i dag og prøvde på nytt. Ikke for stor i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt tyngre siden løftebanen blir noe lenger. Hold deg til flate sko er mitt råd i hvert fall.

Og for å være kontrær så sier jeg det motsatte ;) Løftebanen blir ikke særlig mye lengre enn med flate sko, med den ekstra fordelen at vinkelen på sålen på løftesko gjør at quads kommer i mer fordelaktig posisjon under starten av løftet. I tillegg får man fordel av ikke-komprimerbare såle og stroppen som støtter opp fotbuen under tunge løft. For folk som ikke skal konkurrere i styrkeløft så er den litt forlengede løftebanen IMHO ikke noe problem. Noen drar mer uten sko eller med flate sko, andre drar mer med løftesko. Prøv selv og se hva du foretrekker, Sexylubben83 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir det litt sånn som man gjør i "opplæringsfasen" av markløft og knebøy att man legger ei lita vektskive under hælen for og få bedre balanse?

de skoa jeg har er såpass flate og lite komprimerende att jeg strengt tatt ikke har følt no behov for annet skotøy, men ser jo att om det kan hjelpe meg så kan jeg bruke det:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir det litt sånn som man gjør i "opplæringsfasen" av markløft og knebøy att man legger ei lita vektskive under hælen for og få bedre balanse?

de skoa jeg har er såpass flate og lite komprimerende att jeg strengt tatt ikke har følt no behov for annet skotøy, men ser jo att om det kan hjelpe meg så kan jeg bruke det:p

Det høres ut som du bare kan bruke de skoa du har. Trenger ikke gjøre noe mer komplisert enn det trenger å være :)

Den vektskiva-under-hælen-trikset er så vidt jeg har fått med meg en fattigmannsløsning for å etterligne løftesko med hæl. Det gir mer fordelaktige vinkler på ankler/knær, som i knebøy kan gjøre at noen får til å gå dypt nok. For markløft ser jeg ikke helt poenget med å ha vektskive under hælen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...