LeanMachine Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 "SterkBalanse skrev: Kveldens latter! Profilbildet til Fredrik Fantastisk Og nå må jo alle inn å kikke på bildet til Fredrik.. fitflyer, Tiwas og BadWolf 3 Siter
Fredrik Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 "SterkBalanse skrev: Kveldens latter! Profilbildet til Fredrik Fantastisk Hva hæ? Gjør jeg noe galt? SterkBalanse, Clownageddon, Tiwas og 2 andre 5 Siter
SterkBalanse Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 "Fredrik skrev: Hva hæ? Gjør jeg noe galt? Hehe, det er SÅ min humor Den er med andre ord, dårlig. Fredrik og fitflyer 2 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 Er fortsatt i Italia, klarte 26minutter med longcycle og i morgen skal spise pasta og tiramisu. Siter
XtrM Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 Snart e d helg, og Gladmaten i Stavanger! :-) fitflyer 1 Siter
Kristines1990 Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 Skal på jobbintervju på tirsdag fitflyer, Afterall, CamillaO og 2 andre 5 Siter
Tiwas Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 Jeg skal lage surdeigsboller som skal langtidsheve til i morgen fitflyer, Kristines1990, TEW og 2 andre 5 Siter
Aurelius Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 Dagens glade er at det bare er et par timer til mitt favorittprogram begynner... Barne-TV! Og at jeg har lakkert tåneglene mine rosa. Det går greit, for jeg har valgt en ganske maskulin rosafarge TEW, Brokkoli, LeanMachine og 5 andre 8 Siter
Arctic Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 Dag 4 på røykeslutten (snus dog enda, men har gått ned til mildeste sorten ) og har egentlig ingen abstinenser what so ever Det går faktisk mer i at rutinene ikke stemmer lenger Ojive, CamillaO, SterkBalanse og 1 annen 4 Siter
Brokkoli Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 "Aurelius skrev: Dagens glade er at det bare er et par timer til mitt favorittprogram begynner... Barne-TV! Og at jeg har lakkert tåneglene mine rosa. Det går greit, for jeg har valgt en ganske maskulin rosafarge Du er mer liberal enn jeg trodde. Good on you! Aurelius 1 Siter
miaheart Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 Kopi fra edit i min loggbok nå nettopp; Wææææ, jeg prøvde meg på en pullup (overhåndsgrep) her hjemme på min "pullup-stang" mens jeg ventet på middag. Jeg kom meg opp uten strikk-hjelp. Aurelius, Tiwas, CamillaO og 4 andre 7 Siter
Tiwas Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 "Eminator skrev: nå snakker vi:happy: DET E HELG NAINAINAI! Ikke helg før lørdagstreningen er unnagjort Eminator 1 Siter
Eminator Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 "Tiwas skrev: NAINAINAI! Ikke helg før lørdagstreningen er unnagjort touche i shall do le workout tomorowwww Tiwas og Aurelius 2 Siter
SterkBalanse Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 Det har vært en skikkelig fin dag! Startet med trening. 3x3 i pullups, ikke pers, men har bare klart to en periode etter at jeg ble litt tyngre i fua Pers i skråbenk m/manualer 16 kgs 3x8! Ellers har det vært en utrolig deilig dag på sjøen, nå har jeg dusjet, fått på mæ kjolen og skal straks på kino. Hverdagslykke!! TEW, CamillaO, Aurelius og 3 andre 6 Siter
Tiwas Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 "SterkBalanse skrev: Det har vært en skikkelig fin dag! Startet med trening. 3x3 i pullups, ikke pers, men har bare klart to en periode etter at jeg ble litt tyngre i fua Pers i skråbenk m/manualer 16 kgs 3x8! Ellers har det vært en utrolig deilig dag på sjøen, nå har jeg dusjet, fått på mæ kjolen og skal straks på kino. Hverdagslykke!! Kino Venter bare på at Dragetreneren 2 skal komme i 3D på engelsk... SterkBalanse, fitflyer og Aurelius 3 Siter
Aurelius Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 "Tiwas skrev: Kino Venter bare på at Dragetreneren 2 skal komme i 3D på engelsk... Wait.. Jeg har nå sett den i 3D på engelsk jeg, mener det er en fjorten dager siden og. Dårlig distribusjon i Drammen? Siter
Tiwas Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 "Aurelius skrev: Wait.. Jeg har nå sett den i 3D på engelsk jeg, mener det er en fjorten dager siden og. Dårlig distribusjon i Drammen? Mulig. Har i hvert fall ikke kommet til Asker Litt rart, for det er jo digital distribusjon nå. Er liksom ikke som før da de måtte vente på rullene, men de sparer den kanskje til etter fellesferien? Aurelius 1 Siter
SterkBalanse Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 "Tiwas skrev: Kino Venter bare på at Dragetreneren 2 skal komme i 3D på engelsk... NÅ tuller du?! Jeg har jo utrolig lyst til å se Dragetreneren to. Jeg har sett eneren på norsk med Alexander Rybak, haha. Jeg har spurt niesene mine, så de skulle bare se den første, så var de klare Eminator og Tiwas 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.