Gå til innhold

Morgencardio


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du vil nok miste alt kontraktilt protein om du beveger deg 30 minutter om morgenen ja. Best å spise i sengen for å unngå katabolisme.

hæ? Men hvorfor er det da greit å drive med periodisk faste der man ikke spiser før type klokken 1? Vil man ikke miste supermye muskel da :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også å ta meg en løpetur før frokost (en gang i mellom vel og merke). Selvfølgelig forsvinner ikke musklene dine av en løpetur om morgenen. Så lenge du spiser nok mat er det ikke sånn at muskler bare fordufter av litt kondistrening. Jeg mistenker denne redselen for kardio og tap av muskelmasse for ønsketenkning skapt av folk som ikke gidder kondistrening:) Alt med måte, er det ikke det de sier?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Blir egentlig hver dag uten at jeg tenker over det da jeg synes det er mest komfortabelt å trene på tom mage - har også som regel PTtmer 10-12-13tiden og da trener jeg rett etterpå når jeg er på gymmet alledere, og da har jeg gjort det ferdig til jeg skal jobbe kveldsvakt :) For å trene etter stengetid var bare gøy i begynnelsen, nå er det bare stress... samme som å kjøre bil bare for å kjøre, det er gøy bare de første ukene med lappen :D

MEN på diett så blir morgencardio morgencardio, altså med hensikt :p Og da funker det også visst på en annen måte... høhø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemte meg i gårkveld for å prøve det siden jeg begynte litt senere på skolen enn vanlig. Jeg er frelst! Gjorde ingenting at det var mørkt og typisk bergensvær halv 7 om morningen, det var fortsatt den beste måten å starte dagen på noen sinne. Hadde startet hver morgen med en kopp kaffe og en joggetur hvis jeg ikke måtte stått opp klokken 5 for å få tid :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemte meg i gårkveld for å prøve det siden jeg begynte litt senere på skolen enn vanlig. Jeg er frelst! Gjorde ingenting at det var mørkt og typisk bergensvær halv 7 om morningen, det var fortsatt den beste måten å starte dagen på noen sinne. Hadde startet hver morgen med en kopp kaffe og en joggetur hvis jeg ikke måtte stått opp klokken 5 for å få tid :(

Helt enig med deg! Derfor benytter jeg meg av helger og ferier til morgencardio, er bedre enn ikke noe :D Skulle ønske skolen startet litt senere fordi da hadde det blitt mer morgencardio på meg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg! Derfor benytter jeg meg av helger og ferier til morgencardio, er bedre enn ikke noe :D Skulle ønske skolen startet litt senere fordi da hadde det blitt mer morgencardio på meg :p

Det var en god idé! står alltid opp tidlig uansett i helger og sånt, så hvorfor ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...