Gå til innhold

Morgencardio


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har morgenkardio ett par dager i uka :p passer på at det er de dagene jeg slipper å stå opp ekstra tidlig ;)

Mye mer opplagt og får en frisk start på dagen. Men anbefaler ikke å ha morgenkardi, så 20 min på å spise frokost for så stikke å trene styrke, da har man jammen ikke fått nok tid til å få seg litt energi! :p Aldri vært så dæv på trening som den dagen for å si det sånn :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange som bruker å gå/løpe seg en tur før frokost? Jeg personlig synes det er en godt start på dagen å komme seg ut å gå en tur å høre på musikk:)

Vill en morgencardio på 30 min i moderat gåtempo gjøre at musklene forsvinner?

For meg er det galskap å bruke noe som helst av verdifull morgentid til annet enn soving :sleep: men dersom jeg er i det humøret og drister meg ut på en morgencardio, er det jo bare å poppe litt BCAA først :D Vel hjemme heller jeg nedpå en prottisshake og går og legger meg igjen ----> Ingen muskler forsvunnet :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...