Jump to content

brujoand

Members
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

About brujoand

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 06/08/1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.brujordet.no
  1. Brede og smale pushups, for henholdsvis bryst og triceps. Situps. Dype spentsthopp for rumpe og lår, med rygsekk kanskje? Dips mot stol/bord. Brede og smale pullups hvis du finner noe å dra i. Eller så finnes det jo en del av i varierende kvalitet. Jeg vill kjøpt en kettlebell, hantel eller lignende for å få noe mer variasjon, og strikk. Strikk er faktisk ganske gull.
  2. Er på dag 2 her nå etter en liten sprekk. Er relativt klar for å rive hull i veggen, og gulvet osv.. Men, går vell over. ^^
  3. Jeg synes programmet ditt ser fint ut. Men synes som sagt du burde ta tak i problemøvelsene dine. Fordi det kan skyldes svakheter i muskulaturen din som du uansett må tak i etterhvert Har du vurdert en fysioterapeut for skulderplagene?
  4. En stor kopp svart kaffe og en banan. Holder lenge.
  5. Da tenker jeg at dette er to øvelser du vil ha stor nytte av å lære deg(med hjelp). Ikke nødvendigvis for å fortsette å bruke de, men for å lære litt om effekten av korrekt teknikk osv
  6. brujoand

    Hva studerer du?

    Ferdig studert master i informatikk med spesialisering innen behandling av store datamengder. Også kjent som geek.
  7. Ja jeg bruker faktisk å ha søt lakris liggende når det blir ille. Funker bra det og!
  8. Det ble en dyr glipp. Stod akkurat opp og kasta snusen i dass som en bestemt 2åring som slutter med smokk. Kjørte : 150 kettlebell swings 150 goblet squats 80 pushups på ball 60 reverse flyes 60 franskpress 60 bicep curls 60 flyes I et sett. Stor shake og dusj. Det burde gå opp i opp mot 3 snus.
  9. Det er rart med det. Når det brenner så går det greit å stå i mot. Når det bare klør så er det verre. Noterer 1stk snusprekk. Ny giv i morra. Jay. :angryface:
  10. Hehe, husker jeg misunnet jentene i klassen på ungdomskolen da de trente i stringtruser mens vi guttene trente i silkeboksere. Jeg vet ikke hva som er verst. Å innrømme det eller å måtte plutselig løpe sidelengs med en bokser uten elastisitet. Men digresjon, carry on
  11. Ja, jeg tipper det er alt som skal til for å få seg noe i knebøyburet på elixia.
  12. http://bit.ly/19gz7zC ikke enorme mengder.
  13. Det jeg ville gjort er å avslutte behandlingen hos kiropraktor og oppsøke en fysioterapeut. Kiropraktikk har ingen dokumentert effekt og en fysio vil kunne gi deg et skreddersydd treningsprogram akkurat for det formålet du søker. Lykke til og god bedring
×
×
  • Create New...