Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som har fått testa Albuterex som chestbrah driver å skryter opp i skyene for tiden?

Albuterex Review by Said Sergeyvich aka Chestbrah

this Albuterex by Mutated Nation is extremely powerful and i mean it. Mesomorph, Jacked, Craze, didnt do shit for me, but half of the Albuterex scoop is enough to make me fly, feels like im ready for an epic battle with the Gods. I freakin love this stuff, it is really state of the art but seriously, If you are taking Albuterex for the 1st time especially if you are a female, HALF a scoop only, i repeat: DO NOT exceed half a scoop per serving, this shit is no joke!!!

Chestbrah: "I would highly recommended Albuterex as the best of all the best fat burners out there! It is the must try for you. So far I have lost 3 kgs of pure fat on it, without any loss of muscle gains. How could it even be possible???"

Haha, det er vell kanskje noe sponsor inne i bilde. Men man blir jo uansett nysgjerrig, trur vell ikke tollen lar det produktet gå igjennom så vil vell være vanskelig å få tak i det:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chestbrah: "I would highly recommended Albuterex as the best of all the best fat burners out there! It is the must try for you. So far I have lost 3 kgs of pure fat on it, without any loss of muscle gains. How could it even be possible???"

Haha, det er vell kanskje noe sponsor inne i bilde. Men man blir jo uansett nysgjerrig, trur vell ikke tollen lar det produktet gå igjennom så vil vell være vanskelig å få tak i det:(

Skulle akkurat til å redigere og skrive det samme selv :p Virker som om det er noe sponsorgreier på gang ja!

Men hadde vært moro å prøve, bare for the fun of it. Men ja, tollen i norge blir vel happy når den der kommer sigende :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat til å redigere og skrive det samme selv :p Virker som om det er noe sponsorgreier på gang ja!

Men hadde vært moro å prøve, bare for the fun of it. Men ja, tollen i norge blir vel happy når den der kommer sigende :p

Tar med det med på egenhånd gjennom tollen så er det sjelden et problem hvis man blir stoppa. Har selv blitt stoppa av tollerne 2 ganger og de leter alltid etter tobakk, alkohol og doping. De 2 gangene har jeg hatt med meg No-Xplode, Horsepower og Jack3d. De spurte bare hva det var hvorav jeg svarte at det var kosttilskudd og fremviste kvitteringen min. Da sjekket de det ikke noe mer. og bare telte opp hvor mye øl formye jeg har hatt med.

Nå skal det sies at de gangene jeg har blitt stoppa har jeg lagt meg langflat med en gang og vært 100% sammarbeidsvillig for å få saken til å gå så smertefritt som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar med det med på egenhånd gjennom tollen så er det sjelden et problem hvis man blir stoppa. Har selv blitt stoppa av tollerne 2 ganger og de leter alltid etter tobakk, alkohol og doping. De 2 gangene har jeg hatt med meg No-Xplode, Horsepower og Jack3d. De spurte bare hva det var hvorav jeg svarte at det var kosttilskudd og fremviste kvitteringen min. Da sjekket de det ikke noe mer. og bare telte opp hvor mye øl formye jeg har hatt med.

Nå skal det sies at de gangene jeg har blitt stoppa har jeg lagt meg langflat med en gang og vært 100% sammarbeidsvillig for å få saken til å gå så smertefritt som mulig.

Meeeen da kjører du vel over grensa selv? Er vel litt annerledes hvis man bestiller via post :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeeen da kjører du vel over grensa selv? Er vel litt annerledes hvis man bestiller via post :)

jaja, men vil man ha noe gjort må man gjøre det selv vettu :p En annan mulighet er jo å spørre om du kan få det tilsendt som gave i en epost. Dette gjelder som regel de litt mindre legitime butikkene da som Proteinshopen i strømstad og sånn ;) Flere venner av meg som gjør det, man kan vist adde han på Facebook så ordner han alt for deg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har lov å ta med sånne ting over EØS/EU. Men får ikke bestilt fra statene.

Så lenge du ikke tar med mer enn for 3 måneders bruk.

Alt som jeg har bestilt fra UK går fint gjennom tollen for de har sjekka hver og en.

Pleier å måtte sende kvitering og alt så går det bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har lov å ta med sånne ting over EØS/EU. Men får ikke bestilt fra statene.

Så lenge du ikke tar med mer enn for 3 måneders bruk.

Alt som jeg har bestilt fra UK går fint gjennom tollen for de har sjekka hver og en.

Pleier å måtte sende kvitering og alt så går det bra

Norge har egne regler på hva som er lov å importere i forhold til legemidler osv. Ikke at jeg vet hva som er i Albuterex, men hvis det inneholder noe som Norge har andre importsatser på enn andre EU land så har vi lov til det. Samme som at alt over 60% alkohol er Narkotika i Norge, men ikke andre land.

Så sånn sett kan det bli problemer med å importere varen, men som regel er det ikke et problem. I tillegg så er det ikke noen fast definisjon på hva 3 måneders eget forbruk er, dette gjør at tollerene står ganske fritt til å tolke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge har egne regler på hva som er lov å importere i forhold til legemidler osv. Ikke at jeg vet hva som er i Albuterex, men hvis det inneholder noe som Norge har andre importsatser på enn andre EU land så har vi lov til det. Samme som at alt over 60% alkohol er Narkotika i Norge, men ikke andre land.

Så sånn sett kan det bli problemer med å importere varen, men som regel er det ikke et problem. I tillegg så er det ikke noen fast definisjon på hva 3 måneders eget forbruk er, dette gjør at tollerene står ganske fritt til å tolke det.

Så er ikke dette her snakk om alkohol heller da?

Så lenge trenings ting er lov i EU så har de ikke lov å nekte deg å importere dette fra et EU land. Men du har ikke lov å ta det med fra statene selv om det er lovlig i et EU/EØS land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

brukar ikkje nåke pre-workout tilskot. men om eg følar eg treng ein boost så gjer ein redbull og ein kopp kaffi susen. koffein og sukker er jo basically det som er i alle pre-workout produkt.

1. Kjøp Redbull (25kr) og kaffe (20kr)

2. Bland sammen og selg det som PWO

3. ????

4. PROFIT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoffet metylheksanamin er også kjent under navn som dimetylpentylamin, geranamin, geranium og 1,3-dimetylamylamin. Flere produkter er oppgitt å inneholde dette stoffet, for eksempel Jack3d.

Har selv prøvd både jack3d og crack. Hadde mer effekt av crack. Straks skal jeg prøve ut Cellucor sin C4. Lover bra når produktet ligger på 4 plass over mest solgte kosttilskudd i usa :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

Jeg slår et slag for Fres fra TN!

Tech Nutrition - FRES guarana

Det er som sukkerfri red bull i tablettform. Smaken er kjempegod, og prisen veldig lav!Den hvite smaker love hearts, den svarte syrlige kirsebær og den oransje/svarte red bull.

En fres + 0,5-1 scoop Jack3d + en frukt + 2 gram L-Tyrosine = Perfekt oppladning for trening! Blir som et vors, for hver trening er jo en fest :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...