Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

ser ut som det blir min neste boks... er det 1 3 dimethylamylamine i denne? er vel det som får en til og kjenne prikking osv? er ikke fornøyd med craze desverre.

Er ikke 1 3 dimethylamylamine i den her nei, det er Geranium'et som gjør deg kvikk og klar ;) Det er vel den høye dosen av Beta-Alanine som gjør at det prikker litt her og der, men det er ikke like plagsomt som f.eks Ultimate Nutrition Horse Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt norsk er ikke så bra, så jeg skriver på engelsk;)

Here is my personal rate for Pre Workout Supplements.

Trac Extreme-NO

image_26141_130_white.jpg

for those who like everything useless, :) but at the same time very safe.

1 of 10

N.O.-Xplode

images?q=tbn:ANd9GcT3bJhjPBcDK40TNGDIop42WzTf-Q_Lb5SKYgugx5sFFe3pjy_Q

this is for fans of all advertised, but almost as useless. A lot of maltodextrin and dyes

3 of 10

XC Caution

images?q=tbn:ANd9GcSeN4p-RMJkyjdg8tAvLyzhvvGjbTb3O-IpNjCiR4mPv1lIE_My

Mental cocentration is good, but thats it. Degraded version of Jack3d and 1 m.r

5 of 10

Jack3D и 1m.r.

images?q=tbn:ANd9GcRNpvfEa3D94MeULCbYYaZbwMtnt8nPENRPCAPxeeuQOnxf6FiTimages?q=tbn:ANd9GcQlyDLYFIFiGfYvUQiDEacC6Qf2TLGfI2yAM64lNYCpR1xAoODb

solid middling, Almost nothing superfluous in the ingredients , the effects persistent and noticeable.

7 of 10

APS Mesomorph

images?q=tbn:ANd9GcRa2QEKpNj6C2DdsTkde_eGghDfRShI_xPe9_wVsL8g_tAgFXCakw

- this is the elite. Taste good. Composition of ingredients contain everything ,and more. The main competitor to the leader of my ranking. Buy it, and you will not regret it.

8 of 10

Craze

images?q=tbn:ANd9GcRuawa8RqY0zBk_1X_Fqh6_Rqvmzsp04pbky1f3JWUDRIV8thUG

This is the leader. Taste is not so good but the most lasting effect. Can reccomend to everyone.

9 of 10

I tried MP Assault also, and it was really good, untill they took away suma root in new revisions ,because of the doping tests in US.

Håper det er nyttig informasjon for noen ;)

Craze FTW!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg nevner igjen, hemo rage black consentrate 1 scoop av den og man tar av:p

jeg har kuttet den ut da det er prop blend og jeg mistenker 1 scoop av den er altfor drøyt med kaffeine, men for dere som ikke tenker på sånt er den overlegen på energi og jeg har vært gjennom en god del etterhvert og den der er krutt!

prismessig så varer jo en boks veldig lenge og siden man aldri trenger mere en 1 scoop, har hørt i ettertid at egentlig start dose faktisk skal være 1/3 scoop...(og 1 er maksimal dose)men på boksen står det 1 ikke vet jeg men ble faktisk for sterkt for meg så det kan kanskje stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Kjøpte også Jack3d i sverige sist uke, men haaaater de 3-4 minuttene med prikking i ansiktet, ELLERS though fungerer den jo som bare det...

Hehe jeg liker den prikkinga jeg:p Men jeg begynner å gå til gymmet ca 15min etter jeg har fått i meg jackèn så jeg merker ikke så mye av det når jeg er i bevegelse (bare i trynet da).. Men på en merkelig grunn psyker det meg opp på treninga når jeg virkelig kjenner det fysisk.. Akkuratt som den prikkinga sier: Nu kör vi för fan! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke 1 3 dimethylamylamine i den her nei, det er Geranium'et som gjør deg kvikk og klar ;) Det er vel den høye dosen av Beta-Alanine som gjør at det prikker litt her og der, men det er ikke like plagsomt som f.eks Ultimate Nutrition Horse Power

1,3 dimethylamylamine er vel bare et annet ord for geranium etter hva jeg har lest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,3 dimethylamylamine er vel bare et annet ord for geranium etter hva jeg har lest

Nei det er det nok ikke: http://en.wikipedia.org/wiki/Methylhexanamine

Det som er egenskapen til 1,3 dimethylamylamine er at en får koffeinet til å vare lenger, og at du ikke får en såkalt "kræsj".

Det er blitt veldig populært å drikke litt Jack3d før man drar på vodka og red bull fylla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er det nok ikke: http://en.wikipedia.org/wiki/Methylhexanamine

Det som er egenskapen til 1,3 dimethylamylamine er at en får koffeinet til å vare lenger, og at du ikke får en såkalt "kræsj".

Det er blitt veldig populært å drikke litt Jack3d før man drar på vodka og red bull fylla!

tror du må lese over den artikkelen en gang til ;) det står der at det er det samme.

og hvor finner jeg at det står at 1.3dim forlenger effekten av koffein?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror du må lese over den artikkelen en gang til ;) det står der at det er det samme.

og hvor finner jeg at det står at 1.3dim forlenger effekten av koffein?

Det en bestanddel av DMAA, men ikke helt det samme, men lignende effekter uten negative effekter som det står i wikipedia her.. men ja.. det går vel under samma greie hele suppa :p gir futt i kroppen hvertfall! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Noen som har fått testa Albuterex som chestbrah driver å skryter opp i skyene for tiden?

Albuterex Review by Said Sergeyvich aka Chestbrah

this Albuterex by Mutated Nation is extremely powerful and i mean it. Mesomorph, Jacked, Craze, didnt do shit for me, but half of the Albuterex scoop is enough to make me fly, feels like im ready for an epic battle with the Gods. I freakin love this stuff, it is really state of the art but seriously, If you are taking Albuterex for the 1st time especially if you are a female, HALF a scoop only, i repeat: DO NOT exceed half a scoop per serving, this shit is no joke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...