Gå til innhold

umadbrah

Medlemmer
  • Innholdsteller

    15
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. bare 3g citrulline? er du serr? vet det er dyrt, men hadde uppa dosen litt der azzzzz
  2. Slutter å merke ting etter noen uker på produktet, så da tar jeg noen uker av. Kan godt hende at hele greia er place-bo, men det bryr jeg mer svært lite om haha
  3. gainer og kreatin mono, resten er drit. Selvom jeg selv bruker zma for å få den diggeste søvnen!
  4. Citrulline Malate, kreatin, beta-alanine fra gg, koffein piller, 1,3 dmaa, multivitamin, proteiner osv fra sverige..
  5. Skjønner virkelig ikke hvorfor denne tråden ikke er sticky..
  6. var bare det jeg syntes var mest broscience som du hadde posta! Men alt du har sagt er jo nesten bare bs. Ikke karbs om kvelden, glykogenlagrene tømmes iløpet av natten etc etc.. list goes on
  7. Kjetil Larsen sier man behøver kreatin etter trening, forstår ikke hvorfor dere i det hele tatt gidder å diskutere så mye med han. Men iallefall, er vel ikke en hemmlighet at Lustig's "Suger: The Bitter Thruth", ikke er helt riktig framstilt og til å stole på
  8. hehe okok, er en gutt på 19 år som veier noget over 90kg, så tror jeg skal tåle to piller da! Men hvis du fint kan firedoble dosen Jack3d, anbefaler jeg deg å gå av produktet i 2-3uker! Takk for svar, men skal høre litt mer rundt før jeg prøver, vil ikke ha samme erfaring som du hadde!
  9. Hallo, lurte på hvor grensa går for koffein, hvor mye mg jeg kan ta før det blir farlig? Det er fra wikipedia, men lurer på om noen har andre erfaringer. Jeg drikker ikke kaffe, og EKSTREMT sjeldent jeg tar energidrink som Burn, RedBull etc. Har noen bokser koffeinpiller jeg fikk veldig billig og det inneholder 250mg coffein per pille. Har bare holdt meg til en, men har lyst til å prøve to, men vil gjøre det med stor forsiktighet, så jeg tenkte jeg skulle spørre litt rundt først
×
×
  • Opprett ny...