Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Enig i mye av det du skriver. Skulle gjerne sett gode placebotester gjort på effekten av PWO over tid, vs rent/optimalt kosthold, og hvor stor denne forskjellen faktisk er.

Som Platon sier: Hva tror du egentlig Pre-WO gjør? Det har ikke noe med kosthold i seg selv å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som Platon sier: Hva tror du egentlig Pre-WO gjør? Det har ikke noe med kosthold i seg selv å gjøre.

Om jeg er klar over hva PWO gjør? Det kunne vært dagens mest undervurderende spørsmål. Jeg overså også Platon's spørsmål siden jeg oppfattet det som skivebom.

Kan ikke helt se hvordan du mener PWO ikke kan vurderes opp imot kosthold, hvis målet er å få ekstra energi til trening. Kanskje det fungerer sånn i din bok? Ikke glem at jeg snakker ut ifra mine personlige preferanser her, i mitt tilfelle har jeg ikke problemer med å finne energi til å yte maks på trening, selv om jeg ikke benytter meg av koffein eller noe lignende. De fleste PWO/energiboost-spesifikke produkter fremstår dermed som verdiløse for min del. Det kan hende det også bidrar til økt muskelvekst/styrke/restitusjon utover det jeg oppnår med godt og rent kosthold, derav mitt placebospørsmål. Utover det er ikke PWO interressant for min del.

Jeg var nok ikke tydelig nok på hva jeg ville ha ut av spørsmålene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg er klar over hva PWO gjør? Det var dagens mest undervurderende spørsmål.

Kan ikke helt se hvordan du mener PWO ikke kan vurderes opp imot kosthold, hvis målet er å få ekstra energi til trening. Kanskje det fungerer sånn i din bok? Ikke glem at jeg snakker ut ifra mine personlige preferanser her, i mitt tilfelle har jeg ikke problemer med å finne energi for å yte maks på trening, selv om jeg ikke benytter meg av koffein eller noe lignende, så PWO-spesifikke produkter for å piffe formen før trening fremstår som verdiløst for min del. Det kan hende det også bidrar til økt muskelvekst/styrke/restitusjon utover det jeg oppnår med godt og rent kosthold, derav mitt placebospørsmål. Utover det er ikke PWO interressant for min del.

Jeg var nok ikke tydelig nok på hva jeg ville ha ut av spørsmålene mine.

Var ikke meningen å virke nedlatende. Men nei, du var ikke tydelig nok, siden både Platon jeg og jeg stusset ;) Eller ellers enig i det du skriver, det bare virket som om du ville sammenlikne epler og appelsiner... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting slår de 3-4 første ukene med 2 scoops CRAZE fra Driven Sports.

HemaVol fra iForce er også en knallbra non-stim pre-workout.

Clout fra Man Sports er en pre-workout som SKAL gi styrkeøkninger uten å "stimulere", den er på salg i Sverige (299,- per boks).

Bro-tip #226!

Hehe...Personlig er ikke craze noe for meg til styrketrening. Alt for lang halveringstid slik at jeg ikke får sove, og det gjør meg glad. Jeg vil være sint på trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig kjører jeg Jack3D og No-Xplode annen vær gang. Det gjør at jeg ikke brekker meg hver gang jeg skal trøkke i meg no-xploden. Nå kjører jeg watermelon på begge to, det er helt ok. Men jeg hadde Fruit Punch som smak på no-xploden sist, og det var et helvette å få ned!

Når jeg er på diett, så tar jeg enkelt og greit kun en bolle sammen med no koffeintabletter eller lignende, for det gir meg så mye energi og fokus som jeg føler jeg får med de andre pre-wo produktene.

Noen som har prøvd BerZerk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har fått testa Albuterex som chestbrah driver å skryter opp i skyene for tiden?

Albuterex Review by Said Sergeyvich aka Chestbrah

this Albuterex by Mutated Nation is extremely powerful and i mean it. Mesomorph, Jacked, Craze, didnt do shit for me, but half of the Albuterex scoop is enough to make me fly, feels like im ready for an epic battle with the Gods. I freakin love this stuff, it is really state of the art but seriously, If you are taking Albuterex for the 1st time especially if you are a female, HALF a scoop only, i repeat: DO NOT exceed half a scoop per serving, this shit is no joke!!!

Kan huske at jeg har lest på et eller annet forum at det finnes en dose ephedrine i dette, men skal ikke si meg sikker. Men det funker vel fint, men har noen helvetes bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd Muscle Pharm, Assault?

Muscle Pharm, Assault, Pre-Performance Amplifier, Raspberry Lemonade, 1.62 lbs (736 g) - iHerb.com

Akkurat nå ligger den rett under 200 grensa, bare med noen øre. Tenkte kanskje å prøve..

Har testa den 2 ganger nå. Funker vel greit den. Er vel mye same shit på alt syns jeg da :)

Gidder ikke ta så alt for mye lenger før trening sånn jeg får sove bedre heller :)

Men den virket vertfall på meg og har fått mye bra på tester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har over flere år prøvd en del forskjellige PWO produkter. Har blant annet testet NO-Xplode, Horsepower, Ripped Freak, Jack3d og Craze.

NO-Xplode ga meg ingen effekt.

Horsepower er kanskje det vondeste jeg har smakt så prøvde det bare 2 ganger.

Ripped Freak fungerte helt greit, men ble dårlig av 2 scoops.

Jack3d har fungert veldig bra, men får ofte en hinsides crash etter trening.

Idag testet jeg Craze for første gang. Blandet Craze og en scoop Jack3d og dette fungerte veldig bra. Hadde full energi hele treningen, meget bra pump og kjenner ingen tegn til den såkalte "crashen" man får av Jack3d. På vei hjem fra trening var jeg overlykkelig og veldig pratesyk. Mistenker at det kan være noe muffens i Crazen. Men når sant skal sies så fungerte det veldig bra på trening og smaken er veldig god. Spent på hvordan effekten blir etter noen ukers bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har prøvd Muscle Pharm, Assault?

Muscle Pharm, Assault, Pre-Performance Amplifier, Raspberry Lemonade, 1.62 lbs (736 g) - iHerb.com

Akkurat nå ligger den rett under 200 grensa, bare med noen øre. Tenkte kanskje å prøve..

Sent svar kanskje, men får du MP Assault til under 200kr så kjør på! Bruker den nå for tiden og liker dne godt. Mindre stimulanter men gir gode treningsøkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har over flere år prøvd en del forskjellige PWO produkter. Har blant annet testet NO-Xplode, Horsepower, Ripped Freak, Jack3d og Craze.

NO-Xplode ga meg ingen effekt.

Horsepower er kanskje det vondeste jeg har smakt så prøvde det bare 2 ganger.

Ripped Freak fungerte helt greit, men ble dårlig av 2 scoops.

Jack3d har fungert veldig bra, men får ofte en hinsides crash etter trening.

Idag testet jeg Craze for første gang. Blandet Craze og en scoop Jack3d og dette fungerte veldig bra. Hadde full energi hele treningen, meget bra pump og kjenner ingen tegn til den såkalte "crashen" man får av Jack3d. På vei hjem fra trening var jeg overlykkelig og veldig pratesyk. Mistenker at det kan være noe muffens i Crazen. Men når sant skal sies så fungerte det veldig bra på trening og smaken er veldig god. Spent på hvordan effekten blir etter noen ukers bruk.

Craze har noe muffins, en kompis bestilte en boks fra USA, ble stoppet i tollen etter det ble funnet spor av methamfetamin i det. Fikk et brev, men ingen boks. Penger tapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Craze har noe muffins, en kompis bestilte en boks fra USA, ble stoppet i tollen etter det ble funnet spor av methamfetamin i det. Fikk et brev, men ingen boks. Penger tapt.

implying tollen kjørte en labtest på innholdet. den der er full av bro-hull. Den stoppes fra USA pga den inneholder legemidler og det kan du ikke importere fritt fra USA. Bestill fra et EØS-land neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så med andre ord du får "crash" av et scoop jacked, så da legger du til et scoop med craze fordi det høres fornuftig ut?:D

Du kan også lese om innholdet og bruk før du tester det vist du har mistanke om innholdet -> Craze dosering & bruksanvisning

Jeg får nesten ikke crash av bare en scoop med jacked, men da får jeg nesten ingen effekt så jeg har tatt to scoops noen ganger.

Jeg leste om en kar her inne eller på et annet forum som sa at å blande craze og jacked var veldig bra. Dette prøvde jeg med meget god effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...