Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Gjest noen123

syns FRES fra tech nutrition funker bra jeg. tar 1,5-2 stk før trening, praktisk liten beholder man kan ha med om man er mye på farten, koster ikke så ille mye per servering heller :)

ellers er creatine complete extreme fra gymgrossisten en favoritt hos meg.

har også en boks anabolic beast fra GG, den likte jeg absolutt ikke.. ble ikke noe særlig mer piff av den, begynte bare å prikke rundt kjeften, noe som gjorde at jeg mista mye fokus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
Jeg får nesten ikke crash av bare en scoop med jacked, men da får jeg nesten ingen effekt så jeg har tatt to scoops noen ganger.

Jeg leste om en kar her inne eller på et annet forum som sa at å blande craze og jacked var veldig bra. Dette prøvde jeg med meget god effekt.

Må nok prøve dette jeg også! kjøpte en boks med jack, men har langt i fra samme virkning jeg hadde med den første boksen. ingen prikking eller noe sånt nå med den nye boksen tok 3 scoops. hadde heller ikke virkning med craze så får prøve begge sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

ingen som bruker craze?

kjøpte det idag og gleder meg til og prøve imorgen!

Prøvde craze idag. Ett bra produkt, følte konsentrasjonen økte og hadde mere energi. Svetta også mere. Men jeg synes Jack3d er bedre. Fikk ikke den samme pumpen craze som med jack3d:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde craze idag. Ett bra produkt, følte konsentrasjonen økte og hadde mere energi. Svetta også mere. Men jeg synes Jack3d er bedre. Fikk ikke den samme pumpen craze som med jack3d:p

hvor mye vann blanda du ut med?

prøvde og craze idag blanda med 4dl vann,men har ikke spist noen ting i dag så lite energi sjenerelt så..

håper det funker bedre neste gang med mindre vann og mer mat:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye vann blanda du ut med?

prøvde og craze idag blanda med 4dl vann,men har ikke spist noen ting i dag så lite energi sjenerelt så..

håper det funker bedre neste gang med mindre vann og mer mat:D

Blandet ikke med mye vatten. Men synes craze er bedre når det går ut av kroppen enn jack3d. Når jeg brukte jack fikk jeg en sinnsyk nedtur av det når det gikk ut av kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye vann blanda du ut med?

prøvde og craze idag blanda med 4dl vann,men har ikke spist noen ting i dag så lite energi sjenerelt så..

håper det funker bedre neste gang med mindre vann og mer mat:D

Craze er ganske kraftig. Men du føler generelt PW best på tom mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener de virker bedre på tom mage fordi kroppen da får tatt alle stoffene fortere og lettere inn i kroppen pga den trenger næring.. Og kroppen vil da jobbe på fullt av det den har fått i seg.. Men tror det blir en ganske nedtur iløpav treningsøkten ettersom at den ikke får all næringen den trenger, og blir fort tom for noe å jobbe på..

Dette er altså bare en teori, men tror det er noe rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener de virker bedre på tom mage fordi kroppen da får tatt alle stoffene fortere og lettere inn i kroppen pga den trenger næring.. Og kroppen vil da jobbe på fullt av det den har fått i seg.. Men tror det blir en ganske nedtur iløpav treningsøkten ettersom at den ikke får all næringen den trenger, og blir fort tom for noe å jobbe på..

Dette er altså bare en teori, men tror det er noe rett :)

Jeg tar den rett før jeg skal drA. tom mage seff. Så unngår jeg å kuke rundt på treninga:LOL: . Når jeg føler at jeg blir tom så er jeg ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste jeg har prøvd er uten tvil N.O explode. Tar litt i overkant av en scoop og opplever at det funker veldig bra. Ser at enkelte nevner løs mage i sammenheng med produktet. Har opplevd det ett par ganger og er snart ferdig med min andre boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste jeg har prøvd, er Jack3d. Usikker på om jeg får virkning i det heletatt. Kan ikke fatte at folk klarer å svelge den driten! Brekker meg etter hver slurk - og av den grunn står jeg heller over. Pluss at det prikker og klør over hele kroppen, og jeg får røde prikker på hendene.

Smaksmessig lurer jeg på om noen synes andre smaker er bedre? Jeg prøvde tropical fruit punch.

Jeg har prøvd en jack3ed og det var med lemon smak. Den hadde jeg i sommer og kan ærlig talt si at den smakte som en veldig god lemonade når den blandes i iskaldt vann. Beste pre-workouten på smak etter det jeg har erfart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...