Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siste jeg hadde var Nanoproxil iom at jeg måtte teste dette ut. Kjøpte hos Kost1. Ettersom at jeg ikke føler at produktet gir meg hva det markedsføres med, og at produktet tar en evighet å få hjem etter å ha bestilt lurer jeg på om det er noe bedre der ute. Selvsagt skal jeg ha mulighet til å kjøpe det i Norge (lovlig) hehe! Håper på noen svar, og blir ekstra takknemlig hvis du tar deg 2 minutter ekstra til å gi en personlig erfaring av produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Razor8 (gammel versjon) > DS Craze og Hemo Rage UC > Søppel > Jack3d.

Ingen PWO som er i nærheten av gamle Razor8 før de forandret på ingrediensene. Overlegen pump, energi, konsentrasjon, blandbarhet. Alt annet er elendig i forhold til dette.

(Krokodillen spiser det største/beste for de som ikke fulgte med i timen :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Razor8 (gammel versjon) > DS Craze og Hemo Rage UC > Søppel > Jack3d.

Ingen PWO som er i nærheten av gamle Razor8 før de forandret på ingrediensene. Overlegen pump, energi, konsentrasjon, blandbarhet. Alt annet er elendig i forhold til dette.

(Krokodillen spiser det største/beste for de som ikke fulgte med i timen :) )

Har de virkelig tatt ut noen av ingrediensene? Nå har ikke jeg prøvd verken den gamle eller nye versjonen så jeg kan ikke si noe på dette, men duden som driver predatornutrition sa til meg han hadde hørt at de var kun etiketten som var forandret. (For å "lure" systemet) Hva tror du om dette? Mulig han sa det bare slik jeg skulle kjøpe produktet men... Uansett, i USA selger jo de fremdeles den originale Razor8 vel? Har lyst å prøve det selv! Har hørt at det er overlegent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de virkelig tatt ut noen av ingrediensene? Nå har ikke jeg prøvd verken den gamle eller nye versjonen så jeg kan ikke si noe på dette, men duden som driver predatornutrition sa til meg han hadde hørt at de var kun etiketten som var forandret. (For å "lure" systemet) Hva tror du om dette? Mulig han sa det bare slik jeg skulle kjøpe produktet men... Uansett, i USA selger jo de fremdeles den originale Razor8 vel? Har lyst å prøve det selv! Har hørt at det er overlegent!

Tror det faktisk var USA som måtte endre, mens Canada ikke gjorde det, men er ikke sikker. Det er noen tråder om det rundt omkring på engelske forum angående dette.

Jeg merker at det er forskjell mellom ny og gammel, men kanskje det bare er placebo eller dagsform :) Det beste hadde kanskje vært å sende mail til produsenten selv. Men det har kommet mye nytt i det siste, og Neurocore ser faktisk lovende ut.

PWO er generelt konge når du har en dag du føler deg helt forjævlig. Fra å såvidt greie å komme seg opp av sengen, og seriøst krabbe rundt på gulvet, til å ha en kongetrening 1 time senere er genialt :p

EDIT: Canada måtte endre, ikke USA.

Her er anmeldelser av Razor 8.

http://supplementreviews.com/allmax/razor-8-blast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt norsk er ikke så bra, så jeg skriver på engelsk;)

Here is my personal rate for Pre Workout Supplements.

Trac Extreme-NO

image_26141_130_white.jpg

for those who like everything useless, :) but at the same time very safe.

1 of 10

N.O.-Xplode

images?q=tbn:ANd9GcT3bJhjPBcDK40TNGDIop42WzTf-Q_Lb5SKYgugx5sFFe3pjy_Q

this is for fans of all advertised, but almost as useless. A lot of maltodextrin and dyes

3 of 10

XC Caution

images?q=tbn:ANd9GcSeN4p-RMJkyjdg8tAvLyzhvvGjbTb3O-IpNjCiR4mPv1lIE_My

Mental cocentration is good, but thats it. Degraded version of Jack3d and 1 m.r

5 of 10

Jack3D и 1m.r.

images?q=tbn:ANd9GcRNpvfEa3D94MeULCbYYaZbwMtnt8nPENRPCAPxeeuQOnxf6FiTimages?q=tbn:ANd9GcQlyDLYFIFiGfYvUQiDEacC6Qf2TLGfI2yAM64lNYCpR1xAoODb

solid middling, Almost nothing superfluous in the ingredients , the effects persistent and noticeable.

7 of 10

APS Mesomorph

images?q=tbn:ANd9GcRa2QEKpNj6C2DdsTkde_eGghDfRShI_xPe9_wVsL8g_tAgFXCakw

- this is the elite. Taste good. Composition of ingredients contain everything ,and more. The main competitor to the leader of my ranking. Buy it, and you will not regret it.

8 of 10

Craze

images?q=tbn:ANd9GcRuawa8RqY0zBk_1X_Fqh6_Rqvmzsp04pbky1f3JWUDRIV8thUG

This is the leader. Taste is not so good but the most lasting effect. Can reccomend to everyone.

9 of 10

I tried MP Assault also, and it was really good, untill they took away suma root in new revisions ,because of the doping tests in US.

Håper det er nyttig informasjon for noen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker craze virker litt bedre på meg nå men må ta 3 scoops. ville ikke avslutte bryst økten så jeg la på noen skulder øvelser. men vet det at jeg skal teste noe annet etter jeg har brukt opp boksen. liker den L-arganine følelsen for da vet jeg at det virker på kroppen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NeuroCore fra MuscleTech...

Har prøvd mye, men denne blåser meg helt av banen! heeelt insane fokus! har brukt denne i 3 mnd nå.. geeeeeez!!!

på 1 scoop el?

har sett litt på den, blir ikke helt klok på doseringen de mener man skal ta, ser noen sier 3 scoops er en full dose men da får man 330mg kaffeine som jeg syntes er ganske drøyt da hadde jeg gått i veggen hehe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på 1 scoop el?

har sett litt på den, blir ikke helt klok på doseringen de mener man skal ta, ser noen sier 3 scoops er en full dose men da får man 330mg kaffeine som jeg syntes er ganske drøyt da hadde jeg gått i veggen hehe:D

Nå er jeg litt sånn altfor gla i pre-workout produkter som virkelig får meg til å skjelve, så jeg tar 3 scoops! å det kan bli litt i det drøyeste laget for noen :p men altså.. denne koster 299 i sverige, og synes ikke 299 er dyrt for ekstremt treningslyst og fokus HVER FORBANNA TRENING!

Så inneholder den Geranium også da.... det er jo den som får deg til å klikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg litt sånn altfor gla i pre-workout produkter som virkelig får meg til å skjelve, så jeg tar 3 scoops! å det kan bli litt i det drøyeste laget for noen :p men altså.. denne koster 299 i sverige, og synes ikke 299 er dyrt for ekstremt treningslyst og fokus HVER FORBANNA TRENING!

Så inneholder den Geranium også da.... det er jo den som får deg til å klikke!

Takker for svar:)

noen som har testet 1 scoop? tviler vel igrunn 1 scoop med den kan sammenlignes med 1 scoop av hemo rage ultra konsentraten som jeg bruker derfor jeg lurte bare sånn itilfelle jeg skulle teste noe nytt så må det ihvertfall kunne måle seg litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Creatine Complete EXXXTREME fra gymgrossisten, eller kaffe, ALCAR og rosenrot.

Definitivt Creatine Complete Extreme fra gymgrossisten. Skjønner ikke helt hvorfor de har gitt den dette navnet, men den har ihvertfall en del effektive ingredienser. Mange jeg har pratet med som har trodd det bare har vært nok et "fancy kreatin"-tilskudd. Billig er den også(2 for 249).

Hva er deres meninger om CCE? Jeg kjøpte det for litt siden, men føler egentlig ingenting :( Muligens at jeg ikke blir like "sliten" i musklene så fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg litt sånn altfor gla i pre-workout produkter som virkelig får meg til å skjelve, så jeg tar 3 scoops! å det kan bli litt i det drøyeste laget for noen :p men altså.. denne koster 299 i sverige, og synes ikke 299 er dyrt for ekstremt treningslyst og fokus HVER FORBANNA TRENING!

Så inneholder den Geranium også da.... det er jo den som får deg til å klikke!

ser ut som det blir min neste boks... er det 1 3 dimethylamylamine i denne? er vel det som får en til og kjenne prikking osv? er ikke fornøyd med craze desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...