Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Jeg tar den rett før jeg skal drA. tom mage seff. Så unngår jeg å kuke rundt på treninga:LOL: . Når jeg føler at jeg blir tom så er jeg ferdig.

Hehe, den metoden høres jo ganske bra ut! Men jeg foretrekker halv full mage med Jack3d! Men får vell prøve Craze da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker dissa to;

post-8872-14440897531316_thumb.gif

Den lilla smaker hærk, men funker ganske bra, bare å bøtte ned 300ml vann med en scoop rundt 30 min før trening. Merker tydelig forskjell på "pump" og fokus på trening, om jeg tar craze eller ikke! Den til høyre er den nyeste jeg har kjøpt, helt rosa pulver med en syrlig sitronsmak. Smaker ganske greit, gir samma effekt som den andre for min del. Får jeg i meg for mye derimot (mer enn 1,5-2 scoops) blir jeg kvalm og jævlig på trening! Tar de heller aldri på kvelden hvis jeg har noen ønsker om å sove i løpet av natta... :)

post-8872-14440897531012_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være en party pooper, men om og så fremt i fall dere trener styrkeløft eller annen idrett der det er mulighet for dopingtesting, så blir dere tatt på Jack3d og flere tilsvarende produkt. Usikker på Craze, men er snakk om at den skal bli ulovlig for salg? Var på et seminar med antidoping Norge nylig der dette ble nevnt. Mye mer enn jeg hadde trodd som er på antidoping-listen.

Antar dere visste dette om Jack3d, men vil bare si ifra slik at folk er forsiktig hvis de trener for konkurranser og har signert antidoping-kontrakt.

hugz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være en party pooper, men om og så fremt i fall dere trener styrkeløft eller annen idrett der det er mulighet for dopingtesting, så blir dere tatt på Jack3d og flere tilsvarende produkt. Usikker på Craze, men er snakk om at den skal bli ulovlig for salg? Var på et seminar med antidoping Norge nylig der dette ble nevnt. Mye mer enn jeg hadde trodd som er på antidoping-listen.

Antar dere visste dette om Jack3d, men vil bare si ifra slik at folk er forsiktig hvis de trener for konkurranser og har signert antidoping-kontrakt.

hugz

Det er vel flere slike produkter som kan inneholde

metylhexanamin, oxilofrin og androstatriendion som står på dopinglista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tidligere brukt jack3d men måtte finne noe nytt sist så da ble en boks Berzerk og Craze innkjøpt

Craze synes jeg har liten/ingen virkning på meg annet enn at jeg sliter med å sove etter å ha brukt den så om noen vi ha en boks billig så skrik ut... har kanskje tatt 8-10 scoops av de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Craze er ganske kraftig. Men du føler generelt PW best på tom mage!

var ikke slik jeg opplevde det;o

men 1scoop å 4dl vatten hehe,

nå blander jeg 1scopp +1/2 nesten ! og 2 dl vann:D

funker fjell!! men stygg som juling på smak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke slik jeg opplevde det;o

men 1scoop å 4dl vatten hehe,

nå blander jeg 1scopp +1/2 nesten ! og 2 dl vann:D

funker fjell!! men stygg som juling på smak..

Når jeg har fastet i 18 timer og det første jeg får i meg er PWO, suger kroppen det opp med engang.

Tar 1-2 scoops i litt vann(måler ikke) så er det bare å shoote det. Driver ikke med smak testing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min vurdering

NO Explode 2.0: 4/10. Prikker litt, øker energinivået et lite hakk, får OK pump. Smaker rennende hubba bubba.

Craze: 9/10. Økt fokus som bare det, får ekstra trøkk, men trekker litt pga beskjeden pump. Smaker jævlig! (den lilla).

Jack3d: 8/10. Grei fokus, ekstra trøkk, grei smak, og syk pump!

Berzerk: 8/10. Prikker veldig, blir gira. Mye energi pga fokus. Grei pump, og smaker greit,en ikke godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tidligere brukt jack3d men måtte finne noe nytt sist så da ble en boks Berzerk og Craze innkjøpt

Craze synes jeg har liten/ingen virkning på meg annet enn at jeg sliter med å sove etter å ha brukt den så om noen vi ha en boks billig så skrik ut... har kanskje tatt 8-10 scoops av de

Jeg skulle gjerne hatt en .. Pris? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringer du vil trekke fram? Fikk min boks i dag.

Tok den første gang på en bryst/triceps/skulder økt, merket at jeg hadde mye energi og litt mer fokus. For å si det sånn, merker ikke at jeg er så sliten etter 1 time, så øvelsene på slutten får bra intensitet. Merket derimot ikke noe bedre "pump" enn valig, bortsett fra når jeg trente rygg/biceps, merket mye mer pump i ryggen enn vanlig. For å oppsumere, jevn energi som varer hele økta, og litt bedre fokus (men det kan være placebo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok den første gang på en bryst/triceps/skulder økt, merket at jeg hadde mye energi og litt mer fokus. For å si det sånn, merker ikke at jeg er så sliten etter 1 time, så øvelsene på slutten får bra intensitet. Merket derimot ikke noe bedre "pump" enn valig, bortsett fra når jeg trente rygg/biceps, merket mye mer pump i ryggen enn vanlig. For å oppsumere, jevn energi som varer hele økta, og litt bedre fokus (men det kan være placebo)

Ikke verdt den useriøse summen jeg måtte ut med mao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...