Gå til innhold

PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)


HannaC

Anbefalte innlegg

hvordan kan det bli masse grønnsaker om det er maks 20 gram karb? føler jeg får i meg nærmest ingenting av grønnsaker og da velger jeg sånn som issalat, agurk litt tomat og paprika. blir jo nesten ingenting :p hehe spiser nesten bare rent kjøtt jeg, men med masse ulike krydder gjør det meg ingenting =)

Det er jo ikke snakk om 20g agurk/salat/whatever. 2kg brokkoli gir 20 karb. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vimsa
Det er jo ikke snakk om 20g agurk/salat/whatever. 2kg brokkoli gir 20 karb. :D

hehe, det vet jeg, men syns allikevel det virker lite. paprika har jo 4,6 pr 100, og 100 gram paprika er jo ca en halv en (avhengig av størrelse), så det med litt salat og agurk blir fort ca 8 til et måltid. men kanskje abre jeg som er veldig glad i grønnsaker, hehe :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modererer meg litt på brokkolien forresten, google sier 2g pr 100g brokkoli, jeg regnet det som en 1grams karb-grønnsak :p

Hvis du spiser mer kjøtt, og litt mindre grønt, så blir det bra (hvis du faktisk spiser så mye at du pusher 20g :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa
Modererer meg litt på brokkolien forresten, google sier 2g pr 100g brokkoli, jeg regnet det som en 1grams karb-grønnsak :p

Hvis du spiser mer kjøtt, og litt mindre grønt, så blir det bra (hvis du faktisk spiser så mye at du pusher 20g :D )

spiser under 20 gram karb om dagen, så blir ganske lite grønnsaker på meg. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grønnsaker kan du spise så mye du vil av, men grønnsaker som mais, løk, paprika osv bør begrenses. Salat, agurk og brokkoli f.eks kan du spise til du sprekker. :thumbsup:

Sweet! Spiser ikke så mye av de fyfy grønnsakene, men annanas er FYFY? :) Brokkoli er favoritten. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? :o Alltid kjøpt det der jeg... Wopsi.. Noe annet å anbefale der? :)

Jeg pleide også å kjøpe det, helt til moren min kommenterte at den svenske karbonadedeigen så feitere ut enn den norske kjøttdeigen..jeg sjekket, og fant ut at det var 10% fett, så da kjøper jeg den heller her hjemme selv om den er dyrere. Bortsett fra kjøtt lønner det seg å ta med fiberhusk (fra matbutikken) og Bakepro fra (helsekosten), om du bruker det. Og fun-saft med stevia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det største problemet med denne dietten er å trene bare 3 ganger i uken. hehe:)

Ja, det er et skikkelig "problem"! Jeg er så rastløs, selv om jeg har lite energi til tider :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? :o Alltid kjøpt det der jeg... Wopsi.. Noe annet å anbefale der? :)

Coop Prix har månedens deal i juni: kjøp pizzaost til 34 kroner, få med en pakke karbonadedeig :) Osten kan jo fryses til du ikke er på PSMF eller gies bort til noen som kan spise den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...