Gå til innhold

PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)


HannaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Les artiklene om dietten så ser du hva du kan spise :-) det er også en egen tråd med oppskrifter her på forumet. Og i denne tråden, hvis du blar litt bakover og leser hva folk har skrevet så finner du nok svar på alle dine spørsmål ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les artiklene om dietten så ser du hva du kan spise :) det er også en egen tråd med oppskrifter her på forumet. Og i denne tråden, hvis du blar litt bakover og leser hva folk har skrevet så finner du nok svar på alle dine spørsmål ;-)

Takk, jeg leser og leser....er ikke norsk og noe kan sklir bort fra hode:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg leser og leser....er ikke norsk og noe kan sklir bort fra hode:)

Hehe...jeg leste meg grønn før jeg startet jeg og ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi, major PSMF-FAIL!!!:eek:

Bytta proteinpulver for en uke siden, jeg shaker jo mye mer enn jeg spiser (jada jada:oops:).

Sjekka næringsinnholdet pr. porsjon, og det var ikke SÅ stor forskjell. Såpass liten forskjell at jeg ikke gadd å legge inn endringene på diett.no enda.

Vel, det gadd jeg nå. Og jeg ser jo at den gamles porsjonsstørrelse er 2 scoops, mens den nyes er bare 1.:p

Så da har jeg nesten dobbelt opp av proteiner og kalorier denne uka som gikk.:whistling:

Forklarer vel nedgangen på en stakkars halvkilo, underskuddet mitt var ikke så flott som jeg trodde.

Heftig mye proteiner da.. Og nå er det rettet opp!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på denne dietten i 4 uker nå og har gått fra 80 til 74 kg og tror ikke jeg har veldig mye fett igjen å ta av.

Jeg har hatt 2 spise/oppkarbingsdager i uken men ikke en lengre pause ettersom jeg har hastverk med å få fram sixpacken.

Jeg har lest en del i denne tråden men klarer ikke bli helt sikker på hvordan jeg bør fortsette nå som fettprosenten begynner å bli ganske lav, vedlagt bilde viser hvordan jeg ser ut nå.

post-5837-14440866146344_thumb.jpg

(Ignorer de fæle strekkmerkene, huff)

Kan jeg fortsette å ha oppkarbingsdager med 2 dagers mellomrom eller bør jeg virkelig ha en lengre pause snart?

Setter pris på all kritikk og meninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på denne dietten i 4 uker nå og har gått fra 80 til 74 kg og tror ikke jeg har veldig mye fett igjen å ta av.

Jeg har hatt 2 spise/oppkarbingsdager i uken men ikke en lengre pause ettersom jeg har hastverk med å få fram sixpacken.

Jeg har lest en del i denne tråden men klarer ikke bli helt sikker på hvordan jeg bør fortsette nå som fettprosenten begynner å bli ganske lav, vedlagt bilde viser hvordan jeg ser ut nå.

[ATTACH=full]39766[/ATTACH]

(Ignorer de fæle strekkmerkene, huff)

Kan jeg fortsette å ha oppkarbingsdager med 2 dagers mellomrom eller bør jeg virkelig ha en lengre pause snart?

Setter pris på all kritikk og meninger!

Godt jobba :)

Oppkarb annenhver dag kan vel ikke være nødvendig? Det ser forsåvidt ut som at du har kommet dithen at du ikke trenger noe ekstremt som PSMF spør du meg, du er jo slank man! :) Fortsett og hold proteininntaket like høyt, men øk litt i fett og karb? :)

Og ikke bry deg om strekkmerker. De blekner med tiden ;)

Edit: Du har sixpack-hastverk ja, sorry så ikke det :p Da er det vel bare å kjøre på som før. Hvis det funker, why fix it?:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er normalt og miste litt muskelmasse under psmf? Føler jeg har ligget på det protein inntaket jeg skal ha (også enkelte dager over). Har gått ned fra 111kg til 90kg og fett % 33 til 22% på 8 uker og ut fra tech nutrition sitt oppsett har jeg mistet 2,85kg muskelmasse med alt fettet. Fulgt oppsettet med styrketrening x 3 (noen uker 4:P) og kardio til et minimum, men hatt lange gåturer. Lurer bare på om dette er mye muskellmasse å miste? Med proteinshake har jeg vell totalt for dagen ligget på rundt 1000-1100kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om jeg skal ta en uke med proteinpulver istedenfor kjøtt... Kommer til å ha grønnsaker og omega 3 utenom da.

I hear you! Herregud så matlei jeg er :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hear you! Herregud så matlei jeg er :p

Jeg prøver å spare mest mulig penger også, så er ikke snakk om svinekjøtt til det ene måltidet, karbonadedeig til det andre osv. Her er det 1kg kylling eller tunfisk hver dag. Så mitt choco peanut-pulver virker ganske fristende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å spare mest mulig penger også, så er ikke snakk om svinekjøtt til det ene måltidet, karbonadedeig til det andre osv. Her er det 1kg kylling eller tunfisk hver dag. Så mitt choco peanut-pulver virker ganske fristende:)

Det er jo ikke så dyrt om du kjøper svinekjøtt på Coop til 17.90 for 300 gram :) men jo, kylling og tunfisk er billigere. Men da hadde jeg nok ikke gidda det her :p

Jeg måtte ta en shake i dag, den smakte jo sinnsykt mye bedre enn kjøtt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke så dyrt om du kjøper svinekjøtt på Coop til 17.90 for 300 gram :) men jo, kylling og tunfisk er billigere. Men da hadde jeg nok ikke gidda det her :p

Jeg måtte ta en shake i dag, den smakte jo sinnsykt mye bedre enn kjøtt :D

Glemte nevne at jeg også er lat og vil bruke minst mulig tid på å lage mat sålenge den uansett ikke er veldig god:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte nevne at jeg også er lat og vil bruke minst mulig tid på å lage mat sålenge den uansett ikke er veldig god:p

Der har du grunnen min.:thumbsup:

Lager mat gjør jeg uansett (vi er jo 2 voksne og 3 barn) men veldig godt blir det ikke for meg, som kun spiser kjøttet/fisken og grønnsakene. Så jeg står over heila driden :p

Skal være flink og joine på grønnsakene da framover.:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...