Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 måneder senere...
Vel da får vi bare være enig om å være uenig. :)

Det du nevner i andre avsnitt her er etter min mening en forkastelig holdning, som speiler mye av det som er galt med samfunnets kroppshysteri. Skal alle kvinner som er "småfeite", og ikke er spikertynne eller trente gå å sulte seg selv for å oppnå et kroppsideal som du og en gitt prosentandel andre menn synes er tiltalende? Jeg er nok en av de som du vil karakterisere "småfeit", da jeg har både ridebukselår, hengerumpe og en BMI over 25. Slik har jeg alltid vært, og slik vil jeg alltid være. Men det plager meg ikke det grann :) Jeg har en kropp som fungerer utmerket til tross for at den har noen ekstra kilo. Jeg har ingen helseplager, og ingen problem med å finne klær som passer. Jeg har heller ikke noe som helst problem med å tiltrekke meg mannfolk, selv om jeg ikke tiltrekker meg menn som deg. Jeg kommer aldri til å bli fanatisk angående hvor mye jeg trener eller hvor mye mat jeg putter i munnen basert på andres meninger om hvordan jeg ser ut. :) Kanskje kunne jeg ha blitt en størrelse 36 ved å være nazi på kosthold og trening, og nekte megselv mye, men det er jeg faktisk ikke villig til å gjøre. Trivsel og sunnhet både fysisk og psykisk er for meg viktigere enn å være tynn :)

Og nei, forskjellen mellom sprettrumpe og hengerumpe er dessverre ikke "noen skarve hip-thrusts i uka".

Håper forresten du er godt trent med svulmende biceps og brystkasse, uten hengemage og vikende hårlinjer, med stor penis og hårete brystkasse siden du anser deg som skikket til å sitte på en høy hest og fortelle andre hvordan de skal se ut :D

Hele du, holdningene dine, måten du skriver på og hele du og hele du = win.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukser med høyt liv.

ngbbs507f1281ab988.jpg

EDIT: Etter og ha bladd noen sider tilbake i tråden ser at slike faktisk er ganske populære her på forumet. Så tillat meg og vise et praktisk eksempel:

Hva DAMER \ JENTER \ KVINNER ser:

030811-High-Waisted-300.jpg

Hva JEG ser:

steve-urkel.jpeg

Og, for korrekhetens skyld; dere skal selvsagt få lov til og gå i akkurat hva dere vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg tenker på denne typen, som stortsett gir en mindre flatterende bakende. Har sett så mange bloggere med sånn, og i mine øyne ser det ikke bra ut.

[ATTACH]130381[/ATTACH][ATTACH]130382[/ATTACH]

Enig, det er ikke så veldig mange det ser bra ut på når man tenker over det. Men det noen, jeg har et par slike og føler at jeg kler de. :) Men det kommer igjen an på formen og stoffet, har prøvd en del slike som ser helt jævlig ut på meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...