Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Vester. Jeg har til gode å se noen kvinne kle en vest, uansett type (både type dame og type vest). Særlig på overvektige damer ser det pyton ut, da det definerer konturer enda mer enn det egentlig er. På tynne jenter får jeg derimot tanker i gaten av "Jeg er 17 år, tror jeg er søt og jobber skikkelig hardt med å bli Norges neste store rosablogger".

On another note - This;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bukser med høyt liv.

ngbbs507f1281ab988.jpg

EDIT: Etter og ha bladd noen sider tilbake i tråden ser at slike faktisk er ganske populære her på forumet. Så tillat meg og vise et praktisk eksempel:

Hva DAMER \ JENTER \ KVINNER ser:

030811-High-Waisted-300.jpg

Hva JEG ser:

steve-urkel.jpeg

Og, for korrekhetens skyld; dere skal selvsagt få lov til og gå i akkurat hva dere vil.

Jeg syns heller feilen med de som går med bukser med høyt liv er vel det at det faktisk er en brøkdel av de som har det på seg, faktisk kler det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kler det, gjør det PÅ TROSS AV buksene, ikke på grunn av de..

personlig nono-liste:

1) for korte olashortser

2) bukser med høyde i livet

3) harembukser

4) åpen skinnjakke på vinteren

Sistnevnte passer bra nå om dagen, det er sikkert flott og feminint men altså - har man SÅ store utfordringer med å ikke se perfekt ut på vei til jobb, så vil jeg automatisk tenke at du er fryktelig usikker på deg selv. Senest i dag satt jeg ved siden av en med åpen skinnjakke, topp, trang litt kort bukse og lave converse med ankelsokker i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns heller feilen med de som går med bukser med høyt liv er vel det at det faktisk er en brøkdel av de som har det på seg, faktisk kler det......

Dette er selvsagt en smakssak, men personlig har jeg ikke sett en person som kler det plagget EVER. Rett og slett fordi det kødder så jævlig med fysikk-intrykket; de får en bitteliten overkropp, og i mitt hode får de ikke nevneverdige lengre ben heller - de får bare noe som ser ut som et hofteledd som er en halvmeter langt :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim Kardashian ikke pen? Ridebukselår? Kim er drømmedama i mine øyne, da hun har tynn ramme, men store pupper og stor rumpe :love: I tillegg til at hun er ansiktspen.

Ei stor rumpe vises på sidene av lårene, og sånn synes jeg også det skal være. Men smaken er heldigvis som baken! Noen liker kvinnelige former i mindre utgaver, andre i større! I motsetning til mange andre på fitnessbloggen så tar jeg ei stor ræv framfor ei tynn men trent ræv any day :D (Stor + trent er jo selvfølgelig det ultimate)

Kim Kardashian er bare feit med gode gener, unnskyld meg.

"Kvinnelige former er bedre enn tynne jenter" er bare diskriminering av de som ikke er født slik at de lagrer fett på de "rette" plassene. Jeg får faen ikke mer kvinnelige former av å bli feitere, heller omvendt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kim Kardashian er bare feit med gode gener, unnskyld meg.

"Kvinnelige former er bedre enn tynne jenter" er bare diskriminering av de som ikke er født slik at de lagrer fett på de "rette" plassene. Jeg får faen ikke mer kvinnelige former av å bli feitere, heller omvendt!

Form og fasong > Størrelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er selvsagt en smakssak, men personlig har jeg ikke sett en person som kler det plagget EVER. Rett og slett fordi det kødder så jævlig med fysikk-intrykket; de får en bitteliten overkropp, og i mitt hode får de ikke nevneverdige lengre ben heller - de får bare noe som ser ut som et hofteledd som er en halvmeter langt :roflmao:

This! Det skaper en illusjon om en jævla lang og flat rumpe. Not a winner i min bok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du (jenter) en bra kropp, så kler alle klær som fremhever det dem.

True dat, men jenter som ikke har så bra kropp kler ofte klær som trekker fram det gode og skjuler det verre.

Da vil jeg si en joggebukse er finere enn en tøyelig shorts på noen med mye ekstra på beina, selv om ikke joggebukse egentlig er et fint plagg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser enda bare rart ut, Lena :p

Joda. Hu får marginalt lengre bein, og det er jo bra... Men overkroppen blir så latterlig komprimert, at alt bare skriker at noe er feil :p

Nei til dette

Hahah ja nå er det vel få som faktisk går sånn der da.......

Men ang henne synes jeg buksen framhever midjen og får det til å se ut som hun ikke er flat verken over hofta eller bysten - og det er fint for de som ikke har så mye former:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

True dat, men jenter som ikke har så bra kropp kler ofte klær som trekker fram det gode og skjuler det verre.

Da vil jeg si en joggebukse er finere enn en tøyelig shorts på noen med mye ekstra på beina, selv om ikke joggebukse egentlig er et fint plagg

Vi har vel alle blitt lurt av hold-inn og lignende en gang i tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg veit ikke. Jeg synes som regel de får hoftene til å virke enda flatere da man bare får en ekstra lang rett strek oppover...

Men det er en ting de ofte fremhever, og det er en bitteliten mage. Siden det ligger så jævla tight på magen, så legger man merke til alle potensielle buler...

Altså, jeg ser poenget med å ville fremheve former, og skjule de ting man er mindre fornøyd med... Men jeg synes ikke dette plagget gjør noe av det :p

Forsterker det kjipe, og skjuler det gode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim Kardashian er bare feit med gode gener, unnskyld meg.

"Kvinnelige former er bedre enn tynne jenter" er bare diskriminering av de som ikke er født slik at de lagrer fett på de "rette" plassene. Jeg får faen ikke mer kvinnelige former av å bli feitere, heller omvendt!

Diskriminering? Jeg har da vitterlig bare uttalt min personlige preferanse når det kommer til kroppsform :) Jeg er heldigvis ikke i noen posisjon til å diktere for andre mennesker hva de skal synes er pent eller ikke.

Og å kalle Kim Kardashian for "feit" blir som for noen år siden da Fotballfrues ektemann uttalte at Beyoncé og Kim Kardashian var minst 20 kg overvektig. :wtf: Dama er ikke noen spiker, men at hun er "feit" går jeg ikke med på. Da har man et litt forvrengt syn på fenomenet overvekt, og hva som er normalt.

post-25736-14440968100375_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskriminering? Jeg har da vitterlig bare uttalt min personlige preferanse når det kommer til kroppsform :) Jeg er heldigvis ikke i noen posisjon til å diktere for andre mennesker hva de skal synes er pent eller ikke.

Og å kalle Kim Kardashian for "feit" blir som for noen år siden da Fotballfrues ektemann uttalte at Beyoncé og Kim Kardashian var minst 20 kg overvektig. :wtf: Dama er ikke noen spiker, men at hun er "feit" går jeg ikke med på. Da har man et litt forvrengt syn på fenomenet overvekt, og hva som er normalt.

Ikke at du diskriminerer selvfølgelig (!?), men "trenden" ved å på en måte rakke ned på tynne jenter og hylle de som har samme kroppstype som Kim Kardashian, selv om det er bare gener som bestemmer hvor man lagrer fett. Føler nesten det er verre egentlig, siden det er en idealkropp som man bare er født med, mens alle kan bli like tynn som en supermodell (ikke at det er et bra kroppsideal heller).

Hun er i hvert fall ikke tynn da! Men hva som er "feit" er jo forskjellig i alle sine øyne. :) Skulle gjerne betalt betalt en stor sum for å lagre fett på samme steder som hun, og slippe å bruke en kalori på å få ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim Kardashian er bare feit med gode gener, unnskyld meg.

"Kvinnelige former er bedre enn tynne jenter" er bare diskriminering av de som ikke er født slik at de lagrer fett på de "rette" plassene. Jeg får faen ikke mer kvinnelige former av å bli feitere, heller omvendt!

Omg. Så jävla enig. Se benen. Väl tränad? Dont think so. Alt jag får er mage. Word.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim har en nydelig kropp. Men det har også fotballfrue og fitnessnina.

Jeg tror folk generellt tror det er mer greit å hakke på noen som er for tynne enn for store.. Som om de skulle bli mindre lei seg liksom. Det er kanskje fordi verden er slik idag at idealet er victoria-secret kleshengerkropp - men jeg sier dere; det gjør like vondt å få høre man ikke har former som å høre man ser ut som et berg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...