Jump to content
Keegil

Kjetils Bøse Burgerlaboratorium™

Recommended Posts

Fortsetter under...

Annonse

Kudos for at du laget lakseburgerne, jeg tror faktisk du er den eneste som har turt å prøve deg på dem hittil!

De er virkelig akkurat like gode som en hvilken som helst burger av storfe. Det sier ALLE som har smakt dem, men det er faen meg ingen som tør å lage dem. Spread the word!

Ble burgere igjen på lørdag..tok ikke bilde, men lagde en nydelig dressing jeg vil anbefale:

En slags guacamole... mager kesam, avokado, hvitløk, chili, rødløk og lime...miks together og slapps det over burgerne. Jeg gråt når jeg spiste burgerne mine på lørdag...gråt av glede.

Tar den skjulte utfordringen! Når dama er borte, så skal jeg mekke meg en lakseburger!

Hun "hater" fisk... Men skal prøve å tvinge henne inn på tanken :D

Annonse

Hvis jeg har lakserester pleier jeg alltid smadre den opp i biter og ha på skive med pære og balsamicoredusering. Halvveisburger?

Bor med en semi-amerikaner som mener det ikke er burger før det er bacon på det, alt annet kan defineres som sandwich.

Bor med en semi-amerikaner som mener det ikke er burger før det er bacon på det, alt annet kan defineres som sandwich.

Enig!

Burgere uten Bacon er for Muslimer, homofile, vegetarianere, og jenter (med bacon allergi).

(No offence til alle de ovennevnte gruppene, spesielt jenter med bacon allergi. Menn med bacon allergi må spise bacon til de enten utvikler en toleranse for det, eller dør av allergiske reaksjoner, om ikke mister de all myndighet i samfunnet. )

---------------------------------------------------

Tenkte eg skulle få de til å kverne noe morsomt for meg i kjøttdisken på Meny til helga for å lage burgere av, forslag? Tenkte muligens Hestekjøtt... :)

Tenk så fælt det må være med baconallergi da:O ...jeg hadde spist det uansett... bacon er verdt det! :D (samme som jeg gjør med appelsiner og mandariner, er allergisk -men det er så godt)

Ikke helt at det er relevant for denne tråden...meeeen jeg må bare skryte litt (og reklamere litt) ...åpner sesongbasert burgerjoint i Oslo i sommer, med uteservering og skjenk.

Den slags er helt lov å reklamere for i burgerlaboratoriet! Keep us posted! (y)