Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagens mat:

Frokost: Havregryn, frø, mandler, vaniljeshake, (tinte) bringebær/blåbær over rørt med litt sukrin og en kaffe

Lunsj: Tunfisk i gele, avokado, tomat og litt ketshup

Mellom: Shake

Mellom: Fres og hjemmelaget proteinbar

Middag: Ovnsbakt kyllingfilet, ovnstekte poteter, tomat og brokkoli m. kesam dressing

Kvelds: Sjokofluff (2 hvitter, pisket med sukrin og tilsatt 1 scoop sjokolade protein på slutten og inn i frysern i 45 min. ) mmm..Denne skal jeg kose meg med straks! :)

Mine måltider i dag:

Frokost: Havregryn kokt i melk

Lunsj: 2 Cheeseburgere av karbonadedeig med salat

Mellom: Strimlet svinekjøtt med salat

Middag: Laksefilet med stekte grønnsaker

Kvelds: Cottage cheese med litt avcoado og valnøtter

Alt var utrolig godt, og er stappmett :)

Frokost: 3 ryvita-knekkebrød med philadelphia

Lunsj: 2 ryvita-knekkebrød med philadelphia

Middag: chili con carne, hjemmelaget

Ettermiddags: 3 LCHF-boller med sukrinmelis og kokos på. Mmmm

Etter trening: Melk med litt sukkerredusert oboy

Kvelds blir nok noen knekkebrød eller middagsrester!

M1: Havregryn med 1 ss nugatti

M2: Proteinshake etter trening & en stk dobbel 0% youghurt med pasjonsfrukt

M3: Eggerøre med kokt skinke, paprika og løk

M4: 1/2 pai; stabburet kylling og bacon pai. (var ikke jeg som sto for middagen på jobb i dag, å ante ikke at dn var så kaloririk som dn var :eek:)

M5: 1/2 beger mager vaniljekesam med ca 50 g rå blåbær og kanel oppi

Frokost: Havregrøt med proteinpulver og nøtter

Lunch: 2 knekkebrød m/mager kyllingsmøreost, 1 pakke kyllingfilet (pålegg), nøtter og 1 eple + litt melk i teen

Mellom: Kaffe latte med lettmelk + 1 bit mørk sjokolade

Middag: Thai kyllinggryte med ris og cashewnøtter + salat

Kveldsmat: Cottage cheese med yoplaityoghurt og nøtter +1 eple + litt melk i teen

Annonse

I dag har jeg spist 2 knekkebrød med 2 egg på (fått helt dilla på det for tiden :p) til frokost. Til middag ble det biff snadder som besto av biff strimler, løk, paprika, campinjong og mais. Til dessert ble det vanilje kesam med skogsbær :p Nam :D Ellers har jeg drukket 1 glass juice, 2 glass funlight og etter trening ble det en YT og oljer og vitaminer ;)

Kaffe og et par egg, deretter et par egg, en boks tunfisk, spinat, blomkål og brokkoli og kaffe. I mens laga jeg "brownies" med svarte bønner og så videre (sunn og mektig, wehoo!!!). Spiste vel det tre ganger jaaa (a).. Med soyayoghurt de to siste gangene. Hihi, fint liv! :D

M1: Havregrøt med walden farms karamell-dip og 20 g prozyme sjokolade

M2: Skyr

M3: 1 kyllingfilet med en liten potet og masse grønnsaker

M4: Sashimi av salmalaks

Diverse: 1 eske lackerol og litt sjokolade. (skylder på at jeg akkurat har sluttet å snuse :p)

M1: Havregrøt med 1 ss vita hjertego` lett, kanel og strøsøtning

M2: Eggerøre med kokt skinke, paprika og løk + et beger dobbel 0% blåbær og en kopp grønn te, lemon

M3: Sopp & squash gryte (kyllingkjøttdeig, squas, sopp, paprika, løk og peppersaus) og litt potetmos med gressløk

M4: Restene av middagen

Annonse

M1 en boks mager kesam med 40 g havregryn og en del blåbær, pluss en proteinshake

M2 Starbuckskaffe :D mocca da, fillern! også en skyr

M3 to glutenfrie wraps med 200g karbonadeig og mais

M4 en kyllingfilet og to søtpoteter med rød pesto:thumbsup:

"linek86 skrev:
Ser du spiser mager kesam med linser, hvordan er det? Da regner jeg med at der ferdig kokt? :) Aldri hørt om det elr. prøvd det selv! :)

"linek86 skrev:
Ja, jeg vil veldig gjerne ha oppskrift!! :))

Har blingsa litt, ingen linser, men masse annet digg :)

post-5287-14440838237814_thumb.jpg

"Miss_Sophie skrev:
Frokost: 2 knekkebrød med 2 egg og ett glass juice.

Lunsj: 1 skyr.

Middag: taco salat laget med karbonadekjøttdeig og minus ost ;)

Kvelds: det blir nok druer og oppskjærte grønnsaker med kesam dipp :)

høres veldig godt ut! men er ikke dette fryktelig lite mat for en hel dag?

"Kristinea skrev:
høres veldig godt ut! men er ikke dette fryktelig lite mat for en hel dag?

Jeg prøver å ligge på ett lite underskudd i forbindelse med treningen, jeg skal ned i fett%, men jeg sulter meg ikke. Jeg er god og mett :) Savner godteri og skikkelig feit mat da men... hehe.. Det er jo uansett ikke noe bra og spise godteri men fy fader så godt det er :p hehe...

"Effy skrev:
M1 en boks mager kesam med 40 g havregryn og en del blåbær, pluss en proteinshake

M2 Starbuckskaffe :D mocca da, fillern! også en skyr

M3 to glutenfrie wraps med 200g karbonadeig og mais

M4 en kyllingfilet og to søtpoteter med rød pesto:thumbsup:

Yum yum :D

post-6725-14440838594109_thumb.jpg

Her er hva meg og min sønn koste oss med i går kveld, ikke særlig sundt men utrolig godt :p Jeg brukte mørk kokesjokolade, istedet for lys. De falt i smak hos hele familien som ramlet inn døren etter jeg la bildet ut på facebook :D hehehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...