Gå til innhold

superjan

Medlemmer
  • Innholdsteller

    135
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om superjan

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 25. sep. 1987

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hei. Har lenge ønsket å jobbe med noe innenfor noe jeg har god greie på og trening, kosthold og tilskudd er noe jeg har veldig god greie på etter mange års trening med egen utforskning av div programmer, treningsmetoder, kosthold og tilskudd samt flere kurs og egen lesning på nett og deltagelse på div forum både her til lands og i utlandet. Noen som har noen tips om hvor jeg kan henvende meg? Bor på østlandet og kan strekke meg helt til oslo og sverige.
  2. Sverige hver 2 uke og coop xtra her hjemme om det er noe jeg trenger!
  3. Svaret er ja! Må svare det samme som Martin over her.. man har jo absolutt ingenting å tape på det!
  4. Kjører både smalt og bredt, men mest den teknikken du beskriver sist og merker det i låret ved begge tilfellene! Men har kjørt en del box squat nå og da har smerten vært fraværende! For min del kan det virke som om at når jeg kjører dype bøy under 90grader så kommer smerten.
  5. Må si meg enig med Robert, selvom craze må være noe av det bedre jeg har prøvd av pwo produkter. Har en tendens til å bli uggen etter trening når jeg har brukt pwo. Men koffein og kreatin er en vinner for min del!
  6. De 1500kcal om dagen fikk ikke jeg med meg når jeg leste.. My bad!!
  7. Edit: leste litt for fort igjennom og overså kcal inntaket! Legg gjerne ut litt mer info om hvordan kostholdet ditt ser ut! Men uansett: Når det er sagt, så synes jeg du ser utrolig flott ut og du har hatt en enorm fremgang utifra bildene å bedømme!!
  8. Kjøpte meg 2 bokser med mutant pro for litt siden, en med sjokolade og en cookies and cream å begge smakte helt himmelskt! Har aldrig tømt over 4 kg pulver så fort noengang. Farlig god rett og slett
  9. Kjøp proteinpulver som inneholder myse isolat og micellar kasein! Fungerer like godt til alle døgnets tider og kroppen har tilgang til proteiner i 7 timer etter inntak.
  10. Minst 8 timer! Spesielt etter tunge mark og knebøy dager:) om det blir mindre enn 6 så kan det føles som en mild hangover :/
  11. Er dessverre vanskelig å få både i pose og sekk:/ En som er nybegynner kan få til dette, men en som har trent over lengre tid er det vanskeligere for. man burde nesten ta en ting av gangen. Man klarer ikke bygge særlig mye på kcal underskudd og man skal jo ligge i kcal overskudd for å bygge muskler, så her er det allerede noe som skurrer. Om du ikke overdriver overskuddet så kan man bygge muskler uten så mye fett på kjøpet eller du kan ligge i underskudd å forbrenne fett.. Da er det viktig å skynde seg sakte for å ikke miste så mye muskelmasse. Altså ikke ligge altfor lavt kcal underskudd i fo
  12. Det hardkjøret du utsetter kroppen din for vil snart smelle tilbake på deg. Overtrening er djevelen selv altså! Finn en litt mer skånsom måte for kroppen å gå ned på som Andrea nevner over her og husk at det blir bare vanskeligere og vanskeligere å ta av fettet etterhvert som fettprosenten minker uten at det går utover muskelmassen. Ville lagt meg litt under energibalanse når det gjelder kaloriene, kuttet tre dager med syklingen og heller lagt til en dag med styrke og kjørt en 2-splitt over 4 dager. Du vil brått føle deg enda bedre med litt mer fokus på styrke/muskelmasse og når resultatene ko
  13. Hvor tett opptil trening spiser du? Hadde selv samme problem og fant ut at jeg spiste altfor nært treningsøkta.
  14. Helt rått mann! Ang de resterende prosentene du vil ned så må du nesten finne ut ca forbruk og prøve deg frem med antall kcal, om vekta står stille så er du i energi balanse, om vekta øker er du i overskudd og om du går ned i vekt så er du i underskudd.. Logisk nok egentlig men er bedre å skynde seg sakte, enn å svi av mye muskelmasse Hehe Litt bedre forklart: Hvor mange kalorier trenger du? | Treningsfysiolog
  15. Prøv å varm opp skikkelig om du ikke gjør det fra før, det hjelper en viss grad! For meg så kan det føles som om huden er for stram på en måte. Som når noen tar underarmen din med begge hendene og vrir huden motsatt vei av hverandre om du skjønner hva jeg mener. Ikke særlig behagelig det og noen ganger er jeg nødt til å avbryte bentreningen før jeg er ferdig.
×
×
  • Opprett ny...