Gå til innhold

Hva jobber du som?


Sivert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har to deltidsjobber

-Resepsjonist/veileder/instruktør på et lokalt treningssenter - alle elsker meg(unntatt sjefen - han er sikkert bare misunnelig fordi jeg gjør en bedre jobb enn han mtp at det er et treningssenter og ikke en Herbalife-stand) - sluttet egentlig i oktober men jobber der fortsatt fordi de savnet meg sånn.. :cool:

-Konferansevertinne på Lysebu hotell og konferansesenter (fom i dag!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evig student..

Etter å ha studert både Jus på UIO,, Idrett på Bali og Siv.Ing kjemi og bioteknologi på UMB tar jeg nå en bachelorgrad i kjemi med fordypning i økonomi. Visstnok som eneste person i hele Norge - sier kanskje litt om hvor ubestemt (eller målrettet?) jeg er :D Blir litt ekstra med skole når man gjør det slik, men det går fint :)

Jobber 25 % ved siden av studiene som kundebehandler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evig student..

Etter å ha studert både Jus på UIO,, Idrett på Bali og Siv.Ing kjemi og bioteknologi på UMB tar jeg nå en bachelorgrad i kjemi med fordypning i økonomi. Visstnok som eneste person i hele Norge - sier kanskje litt om hvor ubestemt (eller målrettet?) jeg er :D Blir litt ekstra med skole når man gjør det slik, men det går fint :)

Jobber 25 % ved siden av studiene som kundebehandler :)

Har du fullført eller berre begynnt på alt det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 år jus (av 5), 1/2 år idrett (av 1) og 1/2 år Kjemi og bioteknologi (av 5)..

Ganske greit at jeg kunne bruke 2 av 3 fag fra sistnevnte påbegynte utdannelse inn i den jeg går nå, slik at jeg egentlig ikke begynte på noe nytt.. Må bare ta 10 ekstra studiepoeng dette halvåret slik at jeg har ett årsstudium :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber som kaffebrenner på S&H og sørger for at store deler av Norge er våkne. Forvandler grønne bønner til brune ved å nerde meg frem til riktige temperaturprofiler for å få frem best mulig egenskaper i kaffebønnene. Ja, jeg elsker jobben min!

Også jobber jeg en uke i året som områdeleder sikkerhet på Hovefestivalen campen. Har ansvar for sikkerheten rundt campscenen, to festivalporter og to campområder med 7 betalte vakter og 12 frivillge under meg. Og det er dritgøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...