Gå til innhold

Hva jobber du som?


Sivert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jobber som potet i Securitas, blir brukt til mye rart.

Hovedsaklig BES(Brann, Entring og Sikkerhet)-vakt, der jeg har gleden av å se på andre arbeide i 12 timer om dagen.. og trafikkdirigering. Fantastisk mye idiotiske folk på norske veier.

Men har og vært stasjonærvekter på et par sære oppdrag.

Ellers begynte jeg på Grunnkurs VGS nå på høsten som var.

Planen er å bli automatiker, helst innenfor oljen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber som områdeleder i Securitas. Dvs: jeg dekker vakter, jobber selv ute på div objekt (alt fra passe på gale mennesker til å sitte å stirre i veggen i 12 timer). Av og til er jeg også noe vi kaller for hjemmevakt, som gjør at jeg er på jobb 24 timer i døgnet i 7 dager om gangen.

Elsker jobben min, synes dog vektere får ekstremt mye ufortjent drit slengt etter seg. Men sånn er det som regel når man ikke vet hva man snakker om... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet som hundefører i vaktselskap. Beste jobb jeg har hatt, veldig gode kollegaer. Ingen dager like og vi var ofte ute på oppdrag sammen med politiet, action med andre ord. Jobben gjorde meg ydmyk, fra å treffe mennesker med smil som var vant til å bli spyttet etter, delte matpakka med "Jarle" som satt ved samme gatehjørne hver kveld, til å komme over overdosedødsfall på 12-13 åringer... Trives veldig godt nå også, avløser på gård. Dyr er koselige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet som hundefører i vaktselskap. Beste jobb jeg har hatt, veldig gode kollegaer. Ingen dager like og vi var ofte ute på oppdrag sammen med politiet, action med andre ord. Jobben gjorde meg ydmyk, fra å treffe mennesker med smil som var vant til å bli spyttet etter, delte matpakka med "Jarle" som satt ved samme gatehjørne hver kveld, til å komme over overdosedødsfall på 12-13 åringer... Trives veldig godt nå også, avløser på gård. Dyr er koselige:)

Dersom Securitas fremdeles hadde hundefører, så hadde jeg helt klart satsa i den rettningen. Tror det er en meget spennende jobb + at det må jo være super kos og ha med bikkja på jobb :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...