Gå til innhold

Jenter, hvilken kroppsdel er dere mest sucker for på gutta?

Anbefalte innlegg

Underarmer og hendene ;) Hendene bør være krafitige og ha synlige blodårer, og undearmene kan gjerne være litt definerte. Synes en del av de bildene som er postet her er menn med litt mye muskler for min smak.

Fortsetter under...

Flotte skuldre, og kraftige overarmer som er deilige å ligge i armkroken i, og ikke minst få en skikkelig god bamseklem klem av :D Jeg har vel også alltid vært en sucker for underarmer med blodårer...;) Jeg er heller ikke noe sixpack jente egentlig.. Er jo for all del ikke stygt da, men ikke et "must" for meg i hvert fall :) Viktigste er vel at ting er litt i proposjon. Ikke fint med en svær overkropp og chicken-legs f.eks:p

Hva tenker jentene om fettprosenten? Må det være sixpack-prosent, eller holder det med at det såvidt er synlig? (bare for å komme med eksempel på fettprosent)

Ca sixpack prosent er fint, men skinnypack funker ikkje.

Annonse

En mann med bred muskuløs rygg, bra størrelse på biceps, godt utviklet stramt bryst, skikkelig manndige litt store hender, og ikke minst en solid stram mannerumpe og noen muskuløse ben! Og hvis det er antydning til V-en nederst på magen....HALELUJA! Trenger ikke noe sixpack for min del. ELSKER mannekroppen! :D:hungry::love: Ka sku vi gjort uten dem?

Kroppsdel, altså ikkje personlegheit, utstråling, fjes, auge osv. hmm...Ah, kvar skal ein begynne? Ein velforma manekropp er jo jamnt over digg!:D Men flotte skuldre og ein sterk rygg er noke som verkeleg kan sette meg heilt ut:eek: :hungry::love:

...Og låra +rumpa:love:

Lazar Angelov = perfekt

[ATTACH=full]39236[/ATTACH]

Vet det er insanely lenge siden du posta den, men prøver likevel: Er det greit at gutten boler for å få drømmekroppen? (Siden den fysikken der er "umulig" å få naturlig)

Håndledd?

Har fulgt Ulrik sitt treningsprogram her, men jeg sliter med å få håndledda til å passe... Hvordan skal håndledd være?

Fjern lymfeknuter i armhulen for seriøs bulking, så kan du heller deffe det ned til ønsket størrelse på sikt. Krever dog litt vedlikehold...

ona_0710_lymphedema_art_109956_109959.jpg

Annonse

Håndledd?

Har fulgt Ulrik sitt treningsprogram her, men jeg sliter med å få håndledda til å passe... Hvordan skal håndledd være?

haha, vanskelig å forklare.. Synlige blodårer og store '' runkemuskler'' blir vel beste måten å si det:P

Med 'runkemuskel' mener jeg muskelen som er ved albueleddet/albuekroken, brachior et eller annet?, men for all del, fine håndledd er ikke å forakte heller. Egentlig alle muskla i underarmen er top notch, overarmen er ikke så farlig selv om en fin triceps er digg det også.

Ein velforma manekropp er jo jamnt over digg!:D Men flotte skuldre og ein sterk rygg er noke som verkeleg kan sette meg heilt ut:eek: :hungry::love:

...Og låra +rumpa:love:

Amen.

Og proposjoner gjelder like mye for gutter som for jenter...

post-28352-14440956389267_thumb.png

Håndledd?

Jo slik får du plass til å trene håndledd (første øvelsen):

Vær forsiktig i starten, ellers så har de det med å knekke.

Ulrik, tydelig at du må oppdatere treningsplanen med en ny øvelse her.. Har funnet ut hva chiksa digger.

Denne øvelsen har jeg måttet kutte ut grunnet skaffelse av kjærste. Man kan fint legge inn en Advanced frogstand (som vist på minutt 5 i klippet over) isedet for. Fordelen med denne er desuten at den gir lik trenignseffekt på begge underarmer, ikke bare den prefererte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...