Gå til innhold

Anbefalte innlegg

sorry for den litt useriøse kommentaren min lengre opp i tråden, har faktisk aldri brukt den;) opplevde faktisk på jobben min at de fleste sikla over den delikate lunsjen min med pent oppskåret kyllingfilet, villris og grønnsaker, de titta ned på den miserable brødskiva si og gradvis begynte flere å gjøre som meg, ta med seg varm lunsj, middagsrester fra dagen før ol :thumbsup: en dame ¨på 50+ som alltid må kommentere alt spurte ofte om jeg ikke ble lei av den kyllinglunsjen min, da forklarte jeg at fra

1.-6,klasse var lunsjen min brødskive med gul leverposten,

7.-9.klasse brødskive med brun leverpostei,

hele videregående var det chiabattta fra kantina og

gjennom studiet gikk for det meste i ryvita med makrell,

så nei, jeg var enda ikke blitt lei kylling, noe jeg spiste noen dager pr uke siste året...:)

det smarteste å gjøre ovenfor kritiske folk, er å ta dem med på tankegangen din og forklar at du forsøker å gjøre det rent og riktig, at du allerede har oppnåd flere delmål av planen din og på ingenmåte er blitt fanatiske til noe som helst. Slenger du på en kommentar at du faktisk unner deg litt sjokolade hver eneste dag, så blir du som regel oppfattet som mentalt stabil ;)

Fortsetter under...

Hmm, tro om ikke "Nei takk - jeg kjører," kan være et bra comeback på spørsmål om du vil ha en sukkerbombe. Jeg blir ihvertfall gørrtrøtt av det, og man skal ikke kjøre når man er trøtt. Ikke sant?! :D

Siden det står "/trening" her må jeg bare spørre; Hva svarer dere når folk kommenterer hvor mye man trener, og at "det er da ikke fint med så mye muskler" (dette er kanskje spiselt for jenter) Har ei venninne som tilstadighet på peker at hun syns jeg trener for mye/er for tynn/ hvor stygt det er med jenter med muskler (hun pekte faktisk på en syltynn modell, å påsto det var for mye muskler på den kroppen).

Skal også sies at denne venninnen er en godt overvektig dame, som alltid har unskyldninger for ikke å trene.

:mad:man kan bli litt lei kommentarer fra folk merker jeg.

Meh, hun er garantert misunnelig. Hm, pleier vel å si at ___JEG___ synes det er fint. Og at jeg kjenner på signalene fra kroppen min om når det eventuelt er på tide å roe ned litt.

Får også ofte høre at jenter med muskler ikke er fine og at jeg ikke burde trene muskelvekst, men bare muskulær utholdenhet for å få fine lange slanke muskler... Dette har jeg fått fra jenter som trener idretter som håndball og turn.. Har gitt opp å argumentere i mot dem..

Annonse

Siden det står "/trening" her må jeg bare spørre; Hva svarer dere når folk kommenterer hvor mye man trener, og at "det er da ikke fint med så mye muskler" (dette er kanskje spiselt for jenter) Har ei venninne som tilstadighet på peker at hun syns jeg trener for mye/er for tynn/ hvor stygt det er med jenter med muskler (hun pekte faktisk på en syltynn modell, å påsto det var for mye muskler på den kroppen).

Skal også sies at denne venninnen er en godt overvektig dame, som alltid har unskyldninger for ikke å trene.

:mad:man kan bli litt lei kommentarer fra folk merker jeg.

Hehehe, det er MANGE av dem! :D JEg sier også "JEG DIGGER DET, MER muskler overaaaaalt!!!!" Og ja, sier som Augis: hun ønsker noe helt annet for seg selv, enn det hun sliter med i dag.. spør neste gang hvordan HUN kunne tenke seg å se ut? :)

Hehehe, det er MANGE av dem! :D JEg sier også "JEG DIGGER DET, MER muskler overaaaaalt!!!!" Og ja, sier som Augis: hun ønsker noe helt annet for seg selv, enn det hun sliter med i dag.. spør neste gang hvordan HUN kunne tenke seg å se ut? :)

Svarer sikkert: "lange, slanke muskler".

Jeg ser heller ut som en av disse men "for mye muskler" enn slik hun gjør. Men hun er faktisk så frekk at hun sier direkte til meg at "jeg vil ikke trene så mye, for jeg vil ikke se ut som deg, du er for tynn" Kunn godt tenkt meg å svare at jeg vil ikke se ut som henne jeg heller for du er for tjukk. men jeg har desverre oppdragelse.

Ender med at jeg blir så satt ut at jeg blir stum. egentlig av alle som sier at de syns det er stygt med damer med muskler, uansett om det er mye eller lite muskler det er snakk om. Har ikke folk skjønnt at de ikke blir slik over natt om de tar i en manualvekt?

Syns kanskje det er spesiellt frekkt når folk vet at de de snakker til trener mot noe sånt. Har folk mistet oppdragelsen når det kommer til å kunne uttale seg om jenter som driver med Fitness og Bodybuilding?

Av og til syns jeg faktisk de er styggere mot oss som har interesse for det, enn overvektige folk. Blir vi de nye "mobbeoffrene"? Har av og til følt det litt slik selv når "alle" skal diskutere slikt.

Huff, ble mye negativt her nå :p Men, virkelig; tror folk at de kan si hva de vil om og til oss som faktisk liker slikt, og trener mot disse målene selv??

Jeg ser heller ut som en av disse men "for mye muskler" enn slik hun gjør. Men hun er faktisk så frekk at hun sier direkte til meg at "jeg vil ikke trene så mye, for jeg vil ikke se ut som deg, du er for tynn" Kunn godt tenkt meg å svare at jeg vil ikke se ut som henne jeg heller for du er for tjukk. men jeg har desverre oppdragelse.

Ender med at jeg blir så satt ut at jeg blir stum. egentlig av alle som sier at de syns det er stygt med damer med muskler, uansett om det er mye eller lite muskler det er snakk om. Har ikke folk skjønnt at de ikke blir slik over natt om de tar i en manualvekt?

Syns kanskje det er spesiellt frekkt når folk vet at de de snakker til trener mot noe sånt. Har folk mistet oppdragelsen når det kommer til å kunne uttale seg om jenter som driver med Fitness og Bodybuilding?

Av og til syns jeg faktisk de er styggere mot oss som har interesse for det, enn overvektige folk. Blir vi de nye "mobbeoffrene"? Har av og til følt det litt slik selv når "alle" skal diskutere slikt.

Huff, ble mye negativt her nå :p Men, virkelig; tror folk at de kan si hva de vil om og til oss som faktisk liker slikt, og trener mot disse målene selv??

Årh, jeg gleder meg til den dagen det blir sosialt akseptert å rakke ned på folk som er usunne. Som en motsats til 'mobbingen' vi som lever sunt kan oppleve. Har bare ett ord:

JANTELOVEN.

"Angrep er det beste forsvar" Bare la henne komme med alt, hun kommer til kort selv, og vet det.. og klart det stikker i øya når andre er flinke og holder seg til livsstilen de så gjerne vil ha selv.. :p

MAnge som disser muskler, og mange gutter som syns det er "æææsj" på oss damer.. men vi som liker det, vil stort sett ikke ha de mennene som sier det heller da..

Annonse

Årh, jeg gleder meg til den dagen det blir sosialt akseptert å rakke ned på folk som er usunne. Som en motsats til 'mobbingen' vi som lever sunt kan oppleve. Har bare ett ord:

JANTELOVEN.

Er så enig! Ofte fristede å være like frekk tilbake mot slike, men vi får være flinke å heve oss over det, å heller godte oss litt ekstra til sommeren, når vi ser bra ut i bikini, mens de som "mobber" nå, ikke tørr å ta av seg til bikini blant folk :p

We Will Have Our Revange :D :thumbsup:

Dette med jobb og mat... Jeg spiser ALLTID cc på jobben. Og stadig vekk får jeg høre ting som " Sitter du her å koser deg med fredags lunsjen" " Er det alt du spiser" " Det der er ikke mat" osv... I starten forsvarte jeg meg selv ved å legge ut om alt av planer og hvorfor og blablalba.. Men nå GIDDER jeg ikke lenger, eneste som kommer ut av kjeften min er JA.

Også har vi boller og annet godt ifra United Bakeries hver onsdag, og godis med alt du kan tenke deg hver fredag:(

Det er ikke lett å legge frem og pakke opp så mye godt, gang på gang når man står der sulten og det fortsatt er typ 4 timer til man kan spise...men det går;) Aldri har jeg rørt bollene ( har pleid å tatt ett stykke av muslirundstykke:blush:men klart å slutte med dette:D) og har enda ikke i år, rørt noe av fredags snopet, så jeg er faktisk stolt!:D

Hva jeg trykker i meg en lørdagskveld hjemme derimot....................

" Jøss, eter du oppmalt mummitroll " kommenterte ene naboen min til CC-lykkeboksen min.

Jeg ble litt perpleks, men etterhvert har begrepet festet seg. Jeg tar en trollboks minst 2 ganger dagen nå :)

" Jøss, eter du oppmalt mummitroll " kommenterte ene naboen min til CC-lykkeboksen min.

Jeg ble litt perpleks, men etterhvert har begrepet festet seg. Jeg tar en trollboks minst 2 ganger dagen nå :)

GENIALT heheheheeh. oppmalt mummitroll:D

jeg bruker ikke lengre så mange ord....bare kikker dumt på dem; u mirin bro?:confused: , drar fra bicepsen og gliser bredt:D

Lurer på om jeg skal adoptere den.. pleier å dra " jah, det blir da ikke resultater ellers" når folk maser om maten jeg skal spise eller ikke vil spise :D

Når jeg begynte i nye jobben ble det noen kommentarer for at jeg spiser mer enn samtlige andre på jobb og ante noe misunnelse for at jeg faktisk KAN spise så mye. Når jeg da til slutt fleipete flexet ved lunsjbordet og sa "Sånn er det når man trener hardt hver dag!" har folk heller kommet og spurt meg om tips om alt mulig rart. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...