Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Føler et upersonlig hat ovenfor alle som kan spise ubegrensede mengder kesam uten å se ut som en hval de fire påfølgende dagene :(

Samme her :p

Ikke bare ser jeg ut som en hval, jeg blir grisedårlig og fungerer faktisk ikke før alt er ute av kroppen igjen:eek:. Hurra for laktosefrie produkter (men hvor er laktosefri kesam??).

Skrevet
Ukens fangst:

[ATTACH]9545[/ATTACH]

1 kg kylling, laks, 500g kongereker, wok grønnsaker, brokkoli, tunfisk, sopp, salat, mandler, fetaost, havregryn, linser, 500g quark, 500g cottage cheese, 500g karbonadedeig, frukt, bønner, egg, pasta, avokoado ++

494 kr :D

494,- bare?? :o Hvor har du vært å handlet? =)

Skrevet

Har egg i kjøleskapet og kylling, laks, mørbrad og torsk i frysen, så behøvde bare fylle på litt tilbehør..

post-1253-14440831471472_thumb.jpg

CC og kesam nok for et par dager, grønnsaker, melk, skinke, sitron, jordbær - også sneik det seg med en Nidar favoritter i tillegg fordi jeg hadde så iiiinnmari lyst på Sohosjokkis..

Skrevet
Hvordan er den first price kyllingen egentlig? Har litt allergi mot frysedisken.. Men sånn i forhold til vanlig prior filet så er ikke liveche brystet dems noe dyrere

Jeg synes faktisk first price sin kyllingfilet er den beste man får :p Joda, prior er bra, det er ikke det, men skal man handle på budsjett så er fp sin 2 kg-pakke dritbra, ingenting å si på smaken heller! Jeg har opplevd billigkylling som smaker ingenting..men ikke fp sine.

Skrevet
Jeg er lettere frustrert over at alle sporer av og viser matvarer i stedet for den faktiske handleposen slik tittelen på denne tråden TYDELIG ber om!!

Jeg er den heldige eier av flere handleposer. Her er et lite utvalg:

U-LlSXI1u3DTD0dOFhJ5iwZZmddmqnf_c_C_9Z5RIlFg.jpg

Håper resten av innleggene er litt mer seriøse... jeg hater når tråder sporer av fra tittelen! :mad:

OMG:eek: Jeg har jo et skikkelig heftig utvalg under vasken!!

Skrevet
Har egg i kjøleskapet og kylling, laks, mørbrad og torsk i frysen, så behøvde bare fylle på litt tilbehør..

[ATTACH=full]9561[/ATTACH]

CC og kesam nok for et par dager, grønnsaker, melk, skinke, sitron, jordbær - også sneik det seg med en Nidar favoritter i tillegg fordi jeg hadde så iiiinnmari lyst på Sohosjokkis..

Soho<3<3<3<3:cry: må ikke nevne den med mitt nærver. Barndomssjokoladen for the way.

Skrevet
Hvordan er den first price kyllingen egentlig? Har litt allergi mot frysedisken.. Men sånn i forhold til vanlig prior filet så er ikke liveche brystet dems noe dyrere

Salte og vanskelige å steke tørre. Ikke så rart siden det er 15-20% vann i de, men helt ok om man er blakk og steker de ekstra lenge i stekeovn. Eller er glad i "saftig" og salt kylling kjøtt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...