Gå til innhold

Nilsson

Medlemmer
  • Innholdsteller

    35
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Har du vært hos Lubomir? Vurderer han selv for å få orden på skuldrene...
  2. Sånn som min hverdag er fungerer det best å gjøre det på den måten jeg gjør på, ferdig med den saken! Funka sikkert fint for deg å gjøre det på den måten, men det funker ikke for meg!
  3. Når du sitter på biblioteket 11 timer om dagen, tilbringer 1,5-2 timer på gymmen på kveldstid og skal prøve å få nok søvn og i tillegg lage mat, så skjønner sikkert du også at det ikke er mange timer igjen av døgnet å ta av?
  4. Chocolate Fudge Brownie har vært favoritten helt til jeg åpna posen med Cappuccino! De er jo nesten på grensen til å være kvalmende Dreper alt som minner om godtericravings hvertfall!
  5. Genialt å kunne vært med der, men det kommer veldig an på når det blir! Har eksamen hengende over hodet i 4 uker fremover...
  6. Denne er min favoritt for tiden: HealthSmart Foods, Inc., ChocoRite Protein, Shake Mix, Cappuccino, 14.7 oz (418 g) - iHerb.com
  7. Det er hun nye PTen på 3T Midtbyen som har satt opp programmet her, husker ikke hva hun heter. Første gangen vi trente gjennom programmet sammen brukte vi nesten to timer, men da var det mye skravling innimellom Andre gangen greide vi det på 1t og 17m. Så du anbefaler Morten? Skulle hatt noen til å se på teknikken min snart... får ønske meg han som treningsveileder da
  8. Var og trente med ei venninne for noen uker tilbake. Hun hadde vært på veiledningstime og fått nytt program hos en av PTene der. Jenta har nesten ikke trent med frivekter før og er nybegynner. Hva synes dere om programmet hennes? Knebøy: 4settx6reps Markløft: 4x6 Bulgarsk utfall: 3x8-10 Bakspark: 3x8-10 Stangroing: 3x8-10 Benk: 3x8-10 Arnoldpress: 3x8-10 Bicepscurl i kabel: 3x8-10 Tricepstrekk (kabel): 3x8-10 Skrå rotator (mage): 3x30 Knetrekk: 3x8-10 Litt usikker på om rekkefølgen er den samme som PTen anbefalte (mest sannsynlig ikke)... men er ikke dette voldsomt mye?
  9. NP! Google har svaret på alt BTW, PSMF-vaflene til Stine er AWESOME! De har reddet meg mange ganger på denne dietten Jeg har brukt sukkerfritt syltetøy som pålegg, eller laget mitt eget syltetøy ved å tine frosne bringebær søtet med sukrin og/eller stevia Stine - All in: Lang uke.
  10. Bama - Poteter - Søtpotet - Helse/ernæring - Næringsinnhold per 100 g
  11. Målet mitt btw er ikke å stille i bikinifitness, men ned i fettprosent først, også blir det vel å bygge en slank men fit fysikk etterpå. Jeg anser meg selv som nybegynner. Har greid å økt i styrke på PSMF og sammen med kaloriunderskuddet i etterkant. Har trent i ganske mange år, men det har vært sporadisk, gjerne med pauser heeeele sommerferier osv. Lite strukturert, med feil fokus (for stort fokus på kardio), og kostholdet har vel ikke vært helt optimalt, les: karboangst, og fiskekaker istedenfor kyllingfilet. Haha, Dragcurl er en slags hybrid mellom bicepscurl og cheatcurl, hvis du googl
  12. "Vi har brukt en variant av Rippetoe’s Starting Strength en del, men har i det siste gått mer over til et egenutviklet program inspirert av blant annet Greyscull LP (...) Hvis vi fortsatt holder oss til en jente som er interessert i bikini fitness-kropp, så er den typiske utfordringen vår at vi må få dem til å bygge opp muskulatur samtidig som de reduserer mengden kroppsfett. Mange sier at akkurat dèt er umulig, men vi får det til dag ut og dag inn, så at det er umulig er bare tull" (Gunnar Strand Jacobsen, Slik får du en ekte bikinifitness-kropp - Fitnessbloggen )
  13. Jeg har lest at Gunnar Jacobsen satte sine bikinifitnessjenter på dette programmet på underskudd, så det skal være mulig. Målet mitt er jo i hovesak å gå ned i fettprosent! Har trent styrke av og på i to år (på de to siste mnd), og trener kardio i form av intervall eller langkjøring i spinningsalen eller saltimer, 2-3 ganger i uka. Programmet jeg kjører nå ser slik ut: Det er forøvrig programmet Robert Eilertsen har lagt ut i PSMF-artikkelen. Har i det siste *økt til 3 sett i frontbøy, roing og benken. *Frontbøy, 2 sett Bulgarsk Utfall, 2 sett *Foroverbøyd roing med stang, 2 sett Ne
  14. Tenkte å begynne med Mark Rippetoe´s starting strength og lurer på hvor stort underskudd man kan tillate seg når man trener etter det programmet? Jente, 169 cm, fettprosent i underkant av 30. Til daglig ligger jeg på 2-2,5g proteiner per kg kroppsvekt (70 ish), karbs og fett litt som det passer seg. Kjørte 2-3 uker med PSMF tidligere i oktober, men har den siste uka ligget på ca 1500+ kcal dagen... Er det greit å ligge på 1500 eller bør jeg få i meg mer/mindre? Skal jeg spise mer de dagene jeg trener? Er det greit å kjøre 2-3 kardioøkter i uka (tenkte å legge disse til de dagene jeg ikke
×
×
  • Opprett ny...