Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Enig! Hadde vært fint med generelt joggebuksepåbud på treningssenteret, så veldreide bakender i tights ikke hatt tatt vekk fokuset fra treningen, og jeg samtidig hadde sluppet å føle seg creepy på trening :whistle:.

Trodde det bare var bestemødre som trente på spring rona jeg. Mulig det ikke er så mye som skal til for at du løfter blikket;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde det bare var bestemødre som trente på spring rona jeg. Mulig det ikke er så mye som skal til for at du løfter blikket;)

Når du først har fått smaken på rosiner, så går du ikke tilbake til druer for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad jeg har en evne til å blokkere alt og alle ut når jeg trener, og bare høre på musikk og nyte det. Men når jeg kommer ut av bobla og faktisk ser rundt meg, legger jeg merke til hvor mye folk faktisk glaner.

(men jeg glaner når jeg trener intervall på mølle da, siden det er såpass lidelse at jeg ikke klarer å tre inn i bobla mi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vakker dag på trening - jeg svettet meg gjennom hundreogsyttentusen slyngechrunch og en eller annen annen joinet meg i synga. Noe jeg ikke tenkte mye over før jeg skulle ta rygghev etterpå, og en heller veltrent, ung mann

spør om han kunne få ta i mellom - "Selvsagt!" sa jeg. Og i mellom rygghevene mine, liker jeg å ta noen sidebends.

Så mens jeg sliter med å se på grunn av all svetten med hårspray og jævelskap som kommer fra håret og renner inn i øynene mine - vil han at jeg skal vise han øvelen! "Bra for skuldra, dette?" Jeg får frem at skuldrene burde benyttes i minst mulig grad og at jeg har problemer med å kommunisere akkurat i øyeblikket.

Nå skal det sies at jeg er en av de mest usosiale du finner på trening, jeg kjenner nesten ingen som trener der, og har heller ingen behov for det, så jeg tar ikke akkurat på meg det mest imøtekommende trynet.

Etter på lusket han seg til å benkpresse ved siden av meg!

Hadde jeg vært en av de pene jentene som ikke dasser rundt i det billigste, mest komfortable og rene klærne,

en av de søte jentene som smiler til andre, eller ihvertfall ikke ser sur ut, hadde jeg kanskje tenkt at han hadde forsøkt å legge an på meg.

MEN jeg er temmelig overbevist om at det utelukkende var for å sette meg ut. Isåfall klarte han det i meget stor grad... Ved å forsøke å føre en samtale med meg. *kremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Den 3.3.2013 at 22.54, Harit skrev:

Sist romjul da jeg kjørte benkpress med hantler, var det ei jente som hele tiden sjekka i speilet om jeg titta på rumpa hennes. Det var vel "litt" uungåelig da hun stod RETT FORAN benken, og det var forresten masse plass rundtomkring :facepalm:

Har bladd gjennom deler av tråden. På "mitt" treningssenter er det (heldigvis) nesten ikke noe se og bli sett-greier i det hele tatt, så har aldri opplevd noe der.

Men en gang jeg løp rundt Voldsløkka i Oslo, var en jente der på løpetur opptatt av det samme som Harit beskriver over. Hun løp kanskje 10 meter foran meg i ett minutts tid, og snudde seg hele tiden rundt, som for å se undersøke om jeg tittet. Og hva hadde hun på seg? 

Jo, noe ála det på det vedlagte bildet. Temmelig absurd plagg på en løpetur i en park.

golda.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
21 timer siden, IneRavn skrev:

Jeg satt på det nederste "trinnet" i kvinnebadstuen, da en dame kom inn, stilte et ben på det trinnet, og satte i gang med å tørke seg, intenst. Jeg så alt, og mer....why, god why....

 

Ellers er jeg litt creepy selv for jeg "stalker" en PT, så jeg skal ikke dømme noen;)

Haha... Det skulle vært egne badstuer for mennesker som mangler sosiale antenner :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukas Creepy/morsomme: 
3 venninner som helt åpenbarn ikke har vært innom noe senter så mange ganger i sitt liv.
Først bruker de 10 min på å prate,fnise,tulle,lese på maskiner å le enda mer.
Etter mye om å men bestemmer de seg for å begynne.
De går da bort til "ja-nei" maskinen og finner ut at denne må det gå ann å trene armene på (!!)
De sitter fremoverlent en etter en mens de presser sammen maskinen så godt det lar seg gjøre.
Samtidig som de gjør dette ser de på meg som tar knebøy mens den ene utbryter: du, du står å ser deg i speilet! (greit å se at teknikken er ok) vil du være med oss???
Jeg holdt på å gå i bakken.
Der ligger den ene fremover og prøver å presse sammen maskinen mens det står en på hver side for å hjelpe henne med dette.
Jeg går rolig bort å forklarer hva maskinen er til og at maskinene for armer er i en annen ende av rommet.
Forteller også at det er hyggelig at de vil ha meg med, men at jeg har ett program jeg må følge,og dermed må holde meg til dette.
Jeg må da snu meg bort og ta en tur til toalettet, da jeg på ingen måte klarte å stoppe meg selv i å le lenger :p
Dette er vel definitivt noe jeg aldri kommer til å glemme :p
På dette tidspunktet sto det også en stakkars gutt på tredemøllen som hadde gjort ett forsøk på å løpe intervaller. Han hadde nå stoppet maskinen og satt omtrent på knærne å lo :D haha. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...