Jump to content

IneRavn

Members
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

About IneRavn

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. I følge sifo skal en mann mellom 20 og 50 spise for litt i underkant av 3.000 i mnd. Dette er en "vanlig" person uten masse kosttilskudd. Well, I say screw that. Jeg er enslig og spiser sikkert for 4.000 i måneden. Det kommer jo an på inntekten din, og hvordan du prioriterer de midlene du har. Jeg er glad i mat for å si det sånn.
  2. Nå har jeg gått 1 times tur og skrittelleren sier at jeg har gått 4,97 km som også føles riktig da jeg ikke akkurat ga på. Jeg har lagt inn vekt på skrittelleren og på pulsklokka, 88kilo. Pulsklokka viser at jeg har forbrent 264 kalorier, skrittelleren sier 321kalorier. Det er ikke at det er så stor forskjell at det spiller så stor rolle, men hva er egentlig mest riktig?
  3. Jeg har hatt et opplegg hvor jeg har kjørt på, etterfulgt av pause, kjørt på, pause osv. I psmf periodene går jeg ned omtrent 1 - 1,5 kilo. Begynte vel 1 april.
  4. Jeg har forresten gått fra samme vekt som deg til 88 kilo, stort sett med psmf, og er veldig fornøyd med dietten og resultatene. Jeg er i gang med ei ny runde nå
  5. Personlig opplever jeg at 1) jeg blir mer sulten etter kardio og derfor blir det vanskelig å holde dietten og 2) med lite mat og blodsukker er det ikke trygt å gi alt på mølla. MEN det fungerer helt fint med litt lett kardio. Da har man mulighet til å "kjenne" på formen før det smeller:) Men det er vel ikke så smart å drive rovdrift på kroppen heller:)
  6. Der nederste bilde av ryggen! 😉 den var fin altså!
  7. På en sånn spesiell vekt på treningssenteret....samme tidspunkt hver gang..
  8. Nei, det er nærmere tre uker. Og jeg logger alt i appen .. men skjønner jo at noe er vann.
  9. Har lagt meg på 1700 kalorier og har nå gått opp igjen 4 av kiloene jeg hadde tatt av. Ny runde med målinger viste ned i muskelmasse og opp i fettprosent....var ikke så lett det her.
  10. Hei! Blodprøven kan være feilaktig positiv. Det er derfor man ikke får grunnstønad fra NAV basert bare på blodprøve ved cøliaki. Kun gastroskopi er "godt nok". Jeg ville spist som vanlig fordi det gir en mest mulig "normal" situasjon ved gastroskopi. Men jeg vet ikke om det er nødvendig. Men du kan hvertfall ikke la være å spise gluten før prøven:) Lykke til!
  11. IneRavn

    Dagens Glade

    På tredemølla i går var første gang jeg har tenkt "nå må du gi deg", heller enn "kom igjen, ikke gi deg!" :))
  12. Mulig jeg har skrevet første innlegg litt dumt, men jeg mente hvertfall at jeg trener mye ja, men lite aktivitet forøvrig i løpet av dagen. Jeg sitter mye på rompa når jeg ikke er på trening.
  13. Jeg får altså ca. 1880 i TDEE, når jeg ikke legger inn aktivitet. Så det er klart 1380 blir litt lite de dagene jeg trener.Men på dager hvor jeg ikke trener, eller bare går en tur i skogen så er kanskje 1380 mer riktig?:) Altså, det står fettfri masse 55,4 kilo og muskelmasse 52,6 kilo, og beinmasse 2,8. Men jeg har jo innvoller og hud også som du sier....
×
×
  • Create New...