Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Haha, ja HVA er det som skjer med leppa under side/fronthev og roing?! Ellers føler jeg med svært lite sexy i øvelser som krever at man må stramme rumpa. Sånn type stram alt du har så alle skavanker kommer frem :p

Fortsetter under...

Skjønner ikke greia med leppa jeg heller! Ser skikkelig skikkelig rart ut! :p:confused: Likte den å synge elvissanger! På gymmet vårt styrer vi musikken selv, så da får jeg slenge på litt elvismusikk og kjøre skulderøvelser! :thumbsup:

Skjønner ikke greia med leppa jeg heller! Ser skikkelig skikkelig rart ut! :p:confused: Likte den å synge elvissanger! På gymmet vårt styrer vi musikken selv, så da får jeg slenge på litt elvismusikk og kjøre skulderøvelser! :thumbsup:

Akkurat det syns jeg du skal gjøre! Kjøre på med The King! :p

Annonse

Generelt sett føler jeg meg fint lite sexy på treningssenteret. Kan ha noe med at jeg som regel slenger på meg en oversized t-skjorte, håret opp, fester luggen med spenner og blir rød i trynet. Sexy? Jaja, sikkert for de spesielt interesserte.

• 2 uker senere...

Annonse

Når jeg kjører bøy med medfølgende war face!

Nei, det blir vel strakmark og enarms roing om noe. Under oppvarmingen med squat-to-stand og tøying av fremside hofte derimot, da ser jeg både fresh og fin ut.

Og når den løse toppen plutselig faller ned i trynet på meg når jeg står på hodet inntil veggen.... :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...