Gå til innhold

Ned i vekt til sommeren?


marphil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men, jeg har et lite spm.

Bør man redusere energiunderskuddet ytterligere etterhvert som man har hatt et bestemt underskudd en stund? ( I mitt tilfelle 500 kcal, hvis jeg ikke tar med treningen i regnestykket).

Dere er ikke nødvendig å redusere energiunderskuddet før vekten stagnerer over en lengre periode.

Om vekten stagnerer kan det også hjelpe å legge inn et "gratismåltid" en gang i uken. Kroppen er utrolig tilpasningsdyktig, så noen ganger er det lurt å lure den litt for å fortsette vektnedgangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er ikke nødvendig å redusere energiunderskuddet før vekten stagnerer over en lengre periode.

Om vekten stagnerer kan det også hjelpe å legge inn et "gratismåltid" en gang i uken. Kroppen er utrolig tilpasningsdyktig, så noen ganger er det lurt å lure den litt for å fortsette vektnedgangen.

Allright, takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan nok med god samvittighet spise en boks kesam med fun light også :p Det ser ikke ut som du spiser så mye. Prøv å kjenn på sultfølelsen din og spis etter den:) Kroppen er flink til å si ifra når den er sulten. Ikke glem å drøss oppi kanel. Fun light brukes for å ta bort rømmesmaken. Prøv deg frem med røring og smaking:) Oppdater oss på hvordan det går da ;)

Nå har jeg lest halve tråden her inne og syns dere er utrolig flinke og motiverende for oss andre som gjerne vil ned noen kg... Jeg skal slenge meg på tråden her når jeg har lest alle innleggene, men først har jeg et spm ang. fun light. Når dere blander det i kesamen, lager dere saft av den først eller har dere det oppi som konsentrat?? Hvilke smaker passer best til å blande i melkeprodukter?? Det er jo et genialt påfunn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som skal ned til sommeren her? Jeg skal ned 8-10 kilo. Hadde vært supert om noen skal det samme og kunne tenke seg noen å gjøre det "sammen" med :)

Hei. Du er ikke alene :) Jeg også skal ned 10-12kg til sommeren, selv jeg er 173 cm høy, 79 kg idag og jeg liker ikke den tall 79 :( Før var jeg 67 kg, men selv da var ikke fornøyd...etter 3 barn blit 79 kg.....men nå skal det jobbes hard :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fremstilt av clarinol og hjelper til masse nyttig til fettforbrenningen:) frigjør underhudsfettet og forbrenner det lettere, Minsker lagring av fett og øker basalforbrenningen. Hjelper også til å holde vekta nede etter vekttap.

Det hjalp meg hvertfall. Gikk ned 30kg fra mars til juli. Ca 1,6i uka:)

wow! det høres utrolig bra ut! har du anbefalinger på noen typer og merker? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle her inne.

Lurte på om jeg kunne får lov til å henge meg på her jeg. Har de siste ukene vært med på 4UKERS programmet til Silje Mariela, vet ikke om det er noen av dere som har hørt om det? Har gått ned 3,5kg og er veldig fornøyd med det. Skulle likt å si at jeg ikke bryr meg så mye om vekta, men det blir løgn. Veier for øyeblikket 70-71kg. Er 173 høy. Målet mitt er å veie 66 kilo 1.juni. Det bør være veldig overkommelig, men jeg vil ikke tape muskelmasse. Musklene mine jobber jeg hardt for. Mister jeg muskelmasse/blir svakere på trening, så må jeg ta signalet med en gang. Har under 4UKERS programmet lagt på ca 1400 kcal om dagen. Det er lite, og jeg ble tilslutt litt besatt av tanken på mat. Ente i noen matorgier uten like. Ikke bra. Skal prøve nå å ligge på rundt 1800kcal om dagen. Håper jeg kan gå ned i vekt på dette, eller i allefall gå ned i fettprosent.

Blir mye styrketrening, ikke så mye cardio, men kjører noen fettforbrenningsekvenser av og til, samt er på noen timer på SATS bare for morroskyld en gang imellom.

Så, får jeg være med?

Hva slag resultater har dere andre hatt så langt, morro å vite:)

jo flere jo bedre :D Velkommen skal du være. Du har jo vært super flink, tenker du når målet raskt om du fortsetter i den duren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Du er ikke alene :) Jeg også skal ned 10-12kg til sommeren, selv jeg er 173 cm høy, 79 kg idag og jeg liker ikke den tall 79 :( Før var jeg 67 kg, men selv da var ikke fornøyd...etter 3 barn blit 79 kg.....men nå skal det jobbes hard :)

Som du ser er vi flere her, og det er supert. Da får vi motivasjon fra hverandre. Har selv fått barn og er kiloene derfra jeg prøver å få bort før jeg vil stramme opp. Masse lykketil og velkommen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg rakk denne gangen, men jeg må skryte litt. JEG HAR SETT 6 TALLET, veide meg på mandag og var 69 kilo, i går 70, men jeg ser på det som super positivt. Sakte men sikkert :D

Egentlig veie og måledag i dag, men kan hende jeg hopper over for spenningen sin skyld. Må også si at jeg er super fornøyd med denne tråden, blir så motivert hver gang jeg er innom her. Stå på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg rakk denne gangen, men jeg må skryte litt. JEG HAR SETT 6 TALLET, veide meg på mandag og var 69 kilo, i går 70, men jeg ser på det som super positivt. Sakte men sikkert :D

Egentlig veie og måledag i dag, men kan hende jeg hopper over for spenningen sin skyld. Må også si at jeg er super fornøyd med denne tråden, blir så motivert hver gang jeg er innom her. Stå på :D

Gleder meg til den dagen jeg ser 6 tallet! Begynner å bli noen år siden............... Men er ikke langt unna 7 tallet nå i alle fall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...