Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket LØP er du mest stolt av?


Keegil

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Løpet jeg er mest stolt av nå; Oslo Halvmarathon 2012 :1t58min43sek! Så målet om under 2t ble nådd. Men var heldig med "feltet" i starten, så fikk fin flyt fra start av. Og det var jo så flatt...De løypene jeg har hjemme er jo ikke kjempemye bakker i, men skjønner nå at jeg er bedre på kupert terreng enn jeg trodde. For hørte mange si Osloløypa hadde for mye bakker i år....Jeg kan ikke huske at det var en eneste bakka,- noe stykker var det litt stigning på, men vil ikke kalle det bakker i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt beste løp er Birkebeinerløpet 2,3mil på 1time og 57min. Kom på 7.plass i min klasse og slo mange "løpejenter".. GØY!! Dessverre er knærne ødelagt av all løpingen, så blir få løpekonkurranser på meg :( Meen, er jo nok av konkurranser innen styrke, så må vel bare bestemme meg om jeg skal satse eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste løp er Birkebeinerløpet 2,3mil på 1time og 57min. Kom på 7.plass i min klasse og slo mange "løpejenter".. GØY!! Dessverre er knærne ødelagt av all løpingen, så blir få løpekonkurranser på meg :( Meen, er jo nok av konkurranser innen styrke, så må vel bare bestemme meg om jeg skal satse eller ikke :)

Bra tid!! Du kan helt sikkert hevde deg bra med den flotte ryggen du har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg har flere: Mitt første, men ikke verken beste eller siste halvmaraton, iform-løpet med god margin til timen på mila og god margin på 30 min på 5k og da jeg hadde gjennomført Birkebeinerløpet 2012 - et løp som starter med 8 km oppoverbakke.

Jeg er ikke bygget for fart, mer for komfort... men tidene mine blir gradvis (om enn ganske langsomt) bedre. Faktisk er jeg ganske stolt hver gang jeg slår min egen bestetid i konkurranse - uansett distanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens!! 11 km på 1 t og 12 min,kupert terreng. lengste distansen jeg ahr løpt noen gang og på kortere tid enn jeg har løpt kortere distanser på før :)

Neste mål er å klare den runden på under 1 time. Er det oppnåelig?

Det vil jeg absolutt tro! Jeg heier på deg. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...