Gå til innhold

lille_mu

Medlemmer
  • Innholdsteller

    68
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om lille_mu

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 01. des. 1986
  1. Hei Synan. Takk for svar. Fullt klar over at det er mye annet som er mer skånsomt, er selv spinninginstruktør og gode erfaringer med det når det gjelder belastningsskadene. Imidlertid har jeg bedre erfaring med løpingen når det gjelder vektnedgang. I tillegg er det ikke sikkert jeg får inn så mye mer enn to økter kardio, ved siden av all styrken, så var derfor jeg ønsket å prioritere løping. Men blir nok sikkert en god blandning :)
  2. Hei Selters Takk for svar. Skal prøve meg litt frem Vet at jeg ikke må løpe, et bare det at det er løpingen jeg savner mest. Så hvis jeg skal kjøre to kardioøkter, så håper jeg at dette blir løping:) men blir det mer kardio, må jeg ty til alternativene:) Håper uansett at dette får fart på kroppen. Ha en fin dag
  3. OiOiOi, du var flink med intervallene :) Mye kondisjon her ja. Enig at man må finne det som fungerer for en selv. Jeg personlig ELSKER den følelsen jeg har etter en hard økt, og når jeg kjører 4-splitt er det dessverre ikke alle øktene som gir meg den samme følelsen. Derfor jeg vurderer helkropp x 3 + kardio. Jeg kan dessverre ikke løpe mer enn to ganger per uke, pga knærne, men da kan jeg jo kjøre på med noen intervaller på sykkel/roing som bonustrening Så bra at resultatene snakker for seg selv:) Altså det funker!! Gleder meg til å følge med, alltid godt å vite at det er mer enn 1 o
  4. Takk for svar Emeli. Har bestemt meg for å prøve ut fra neste uke. Endre litt på styrkeprogrammet også, kanskje bare kjøre tre økter styrke, sånn at det blir mer plass til kardio. Må få fart på fettet, det skal bort Lykke til med din trening Ha en fin dag
  5. Takk for svar Det er styrken som er prioritert for tiden, men må få inn litt mer utholdenhet for jeg har lyst å se resultatene litt raskere Får bare prøve meg litt frem. Klarer å få inn en utholdenhetsøkt, ved siden av styrken, men målet er to. Derfor tenkte jeg en intervalldag og en litt roligere dag Skal til spesialist å sjekke knærne nå (igjen), men da er det jo kanskje håp om lengre løpeturer etterhvert
  6. Hei dere treningsglade mennesker Jeg har noen spørsmål. Jeg trener for tiden 4-splitt, men ønsker at resultatene skal bli synlige enda litt raskere og skjønner at det sikkert er fettet på kroppen det står på I tillegg til 4-splitten løper jeg 4x4 én gang i uken. Ser imidlertid i en del artikler at det står at det kan gi super effekt med en 4x4 + en rolig langkjøring i uken. Det jeg i så fall lurer på er hvor lang denne langkjøringen må være?? Sliter nemlig med jumpers knee, så kan ikke løpe mer enn 40-45minutter av gangen. Hvor høy bør pulsen være under en slik økt? Er det bare
  7. Mitt beste løp er Birkebeinerløpet 2,3mil på 1time og 57min. Kom på 7.plass i min klasse og slo mange "løpejenter".. GØY!! Dessverre er knærne ødelagt av all løpingen, så blir få løpekonkurranser på meg Meen, er jo nok av konkurranser innen styrke, så må vel bare bestemme meg om jeg skal satse eller ikke
  8. Nå er jeg sulten igjen, så da bør jeg vel legge meg ;) Natta..

  9. Supert Dette hjelper masse Sånn "vanlig" mat har jeg det meste av, er mer sånn bakepro, fiberhusk og slikt jeg ikke har så mye kunnskap om enda. Men ser jo at alt dette du nevner er ting som går igjen når folk lager mat Og siden jeg vil hente litt inspirasjon og herme litt skjønner jeg at det må handles inn litt utenom det "vanlige". Takk for svar Kjempegøy å følge med på alt det gode du lager
  10. Jeg vil også prøve dette. Savner å kunne spise noe sjokolade-aktige saker (utenom på lørdager), så hvis jeg kan spise denne med god samvittighet, sier jeg ikke nei takk Må bare handle inn litt først
  11. Hei Regine Jeg ser du er så utrolig flink til å lage variert sunn mat. Har begynt å følge deg på face og bloggen, i håp om at jeg skal utvikle meg litt på kjøkkenet Jeg er ganske ny her og har til nå fulgt et ganske ensformig kostprogram, nettopp fordi jeg følte at jeg måtte følge noe bestemt for å ikke gjøre noe "feil". Dette funker jo greit det, men skjønner jo nå at det blir vanskelig å opprettholde en livstil, hvis matutvalget er såå snevert. Så nå vil jeg begynne å prøve ut litt mer. Tenkte høre med deg da vettu, siden du lager så mye godt. Hvis jeg skal bestille meg en pakke med l
  12. Jeg tror jeg har det samme problemet. Er det litt på utsiden bak på kneet?? Hadde ikke samme problemet når jeg begynte med øvelsen i mars, så skulle jo tro at jeg var tilvent?? Håper det kommer noen glupe svar i denne tråden
  13. Ok, så selv om det stopper opp i blant så betyr ikke det nødvendigvis at jeg må omregulere? Man må bare gi kroppen litt mer tid? I det siste har jeg veid alt jeg spiser (utenom grønnsaker) bare for å se om det var at jeg spiste altfor mye. Men jeg ligger på mellom 1400-1600kcal noe jeg syns virker lite, så sånn sett burde jo vekten gått andre vei. Men men, skal prate med han som har satt opp kost til meg imorgen så får høre hva hans sier Takk for svar
×
×
  • Opprett ny...