Gå til innhold

Hvilke tilskudd føler du hjelper deg mest?


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spirulina, chlorella og amla c-vitamin med spirulina. Gikk fra å være syk hele tiden, bronkitter og halsbetennelser på løpende bånd, til aldri å være noe mer enn snufsen et par dager. ( hvis jeg ikke drar til innlandet, tåler ikke høyde virker det som)

Tar også d-vitamin og krilloljetabletter fra myrevolution. Store fine røde tabbisser.

Ellers spirer jeg bukkehornskløver som jeg ser grundige nevnt her, men man lukter jo bøll i flere dager. Nesten litt fasinerende. Ekstrakter høres litt mer gunstige ut gitt. Er en skikkelig basseluskkiller, i Kina fikk jeg piller med bukkehornskløver for jeg ble dritdårlig da jeg var der. Ble kjapt frisk , så jeg er spent på å se om den blir mer fremtredende i tiden som kommer for sine mangfoldige egenskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FOZ! Utrolig fornøyd med hvilken energi og utholdenhet dette gir meg (fremgang). Det ser mørkt ut for øyeblikket men jeg håper virkelig det ordner seg med favoritt tilskuddet mitt!

http://www.iform.no/pub/art.php?id=2331

Er det noen her inne som sitter på noe mer informasjon om hvordan det går med BodySupport?? Eventuelt om det finnes andre tilsvarende produkter på markedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NanoproXil og Crea-bolic 30min før trening. Eg blei faktisk sjokka øve kor effektivt det va. Anbefalte det te ein kollega, han blei visst sjokka han og. Merke eg kan pressa meg maksimalt øve ein time uten å bli sliten. Kunne ikkje d før eg kombinerte dei to. Trene mye 3x3 reps og 6x3 reps med baseøvelser om dagane.

ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZMA! Jeg kjøpte det, og begynte å sove bedre med en gang! (uten å ha åpnet boksen en eneste gang, effektivt....).

Ellers kreatin, proteinpulver, Udo's Choice Omega 3-6-9 og vitamineralene mine. Skal få prøvd ZMA snarest og, for å se hvor bra det er. Sliter litt med urolige føtter om natta, så. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Proteinpulver (myoprotein) - enkel måte å få inn mer protein i kosten

Selolje - HELT nødvendig for å holde unna betennelser

Kreatin monohydrat - Får litt ekstra energi på de tyngste settene, 1-2kg tyngre

ZMA - Sover bedre av denne

Vitamin D3 5000 IU - Energi om vinteren

Multivitamin - Spiser lite grønnsaker, så tar for å være sikker.

BCAA - Fin å bruke før trening og rett etterpå, men smaker møkk

L-Tyrosin - Fokus og energi

Beta Alenin - Litt mer krutt i utholdenhetstrening og får mer ut av dropsetta i styrke

Koffein 200mg tabs - Billig energi

Acetyl L Carnitine - Fokus og energi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bcaa: begynte å bruke dette på mandag, og føler pluttselig jeg yter mer og har mye mindre sult følelse. Kan dette stemme?:0 eller er det bare i hode mitt:p?

Det samme opplever jeg :) Sliter mye med at jeg får hold om jeg ikke venter en halv evighet med å trene etter jeg har spist, og da blir jeg jo sulten igjen under trening... Med BCAA kan jeg spise mye mindre måltider, og dermed vente kortere tid før jeg drar på trening, og ikke merke noe til sult under trening :) Perfetto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spirulina og Chlorella for immunforsvaret

NBG 24-7 - Betaglukaner for immunforsvar og restitusjon

Kalsium + D-vitamin

B-kompleks + B12

Omega 3

C-vitamin (funker veldig bra å ta en brusetablett etter trening, blir mye mindre støl)

BCAA

Proteinpulver

FRES

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan tipse meg om en BCAA og ZMA produkt de vil anbefale, det er så mange å velge mellom at jeg drukner på markedet og ender opp med å ikke kjøpe noe av det.:eek:

Derfor hadde jeg vært svært takknemlig :thumbsup:dersom noen kan sende meg om en link til en BCAA og ZMA produkt de absolutt vil anbefale :)

påforhånd: TUSEN TAKK :D:)

:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg setter pris på boosten jeg får av NO-Xplode, hjelper godt på etter en hard dag på jobb og jeg trenger ett energi spark i ræva! Syns også jeg har hatt god fremgang de periodene jeg har tatt dette, både styrke og muskelvekst. Men da selvfølgelig med ett bra kosthold samt at jeg suplementerer med diverse tilskudd som vitaminer og aminosyrer, da går det i BCAA , ALA og Glutamine som oftest. Er også akkurat ferdig med en periode på JACK3D, flere likhetstrekk med Xplode'n, men føler sistenevne sparker litt mere i fra rett etter inntak, og jeg føler å kjenne blodpumpa starte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...