Gå til innhold

Hvilke tilskudd føler du hjelper deg mest?


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Jeg bruker Natural Calm Magnesium Citrate, Nycoplus Multi og 10000 IE Vitamin D fem dager i uka. Jeg er mer opptatt av forholdet mellom Omega 3 og Omega 6, og unngår derfor nøtter og vegetabilske oljer. Spiser mye fisk, spesielt dager hvor jeg har spist mye egg og /eller svin, som inneholder mye Omega 6. Jeg ligger normalt på O6:03 på 1:2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor kjøper dere Selolje? uten at lommeboka går tom..:eek:

Norkost.no har billig sleolje, enten i kapsler eller flytende, jeg pelier bruke den flytende i shaken morgen og kveld en ss ++ blir ikke noe usmak siden det er appelsinsmak på den,

http://www.norkost.no/selolje_3x300ml_appelsinsmak/P_184

Skal du ha enda billigere så selger forhandlere av Vom hundemat selolje på 5 literskanner til 8-900,- kroner

drukket noe slike kanner også, bare fryser ned i mindre flasker..

søk på nett så finner du den, også hesteustyrforhandlere har selolje på 5 liter kanner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

jeg har aldri brukt noe av dette. i perioder proteinpulver men 90% kun bra mat. Hva anbefaller dere?:)

er det udos ang fettsyrer som dere ville gått for? MItt problem der er at jeg også bruker mye fett som energikilde og det blir dyrt å bruke udos som dette! hehe. evt selolje koster vel også litt om man skal ha 100-150g vær dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd alt som finnes innen kosttilskudd, for real... jeg har jobbet med det i seks år, og prøvde mer eller mindre alt som stod i butikken. For meg var det hvetegresspulver, spirulina og Omega 3 som hadde den største effekten på meg.

har du ikke prøvd spirulina før, vil jeg absolutt anbefale at du prøver det. De beste merkene er Supernature og Bio-Life.

Du bør kjøpe det i tablettform, for det smaker helt jævli i pulverform... Doseringen er spirulina er nokså høy, ca 6 stk for dagen, taes på morgenen på tom mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...