Gå til innhold

Hvilke tilskudd føler du hjelper deg mest?


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Merkelig! Teknikk vil seff spille inn, men har ikke hørt om noen som blir sterkere i benk på diett med mindre de sugde fra før.

Sprinting. kan ikke anbefale korte, intensive sprint-økter kombinert med en gåtur etterpå nok for å fjerne fett.

Teknikken tapte seg nok pga. vekttapen men mer pga. sløvhet.

Var rimelig elendig i benk, men den kom seg når man fikk teknikken inn! :)

Har fulgt dine råd en hel del i det siste, etter å ha lest Fleskedynamikkens læresetninger.

Har jeg bla. begynt og gå tur hver dag, dvs. at jeg går på butikken å handler fremfor å stoppe på vei hjem fra jobb trening!

Små steg, men det kommer seg sakte men sikkert, prøver å trø inn noen jogge økter i uken, men de har en tendens til å måtte bøte til fordel for Styrketrening å sosialliv.

Er også såpass heldig at han jeg deler leilighet med er Spinningsinstruktør her i byen, så i ny å ne klarer jeg å manne meg opp til å bli med han på en time, selv om 1 time med intens sykkling ikke er noe for en 114kgs baker... da går jeg heller en tur :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosenrot er jo kalt som nordens ginseng!

endel forskning har vist at Rosenrot m/rosaviner og slikt stuff har ført til økt Testosteron produskjon i kroppen, og det er jo noe alle som driver med trening vil ha! har brukt Star Nutritions Rosenrot, og må si meg veldig fornøyd med den, blir kvikk og føler jeg får bedre overskudd fra 1. uka jeg bruker det kombinert med endel andreting :D verdt pengene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnesium er nødvendig for normal muskelfunksjon, men slapp av, du har mer enn nok av det. Hvis ikke hadde du hatt konstante kramper fordi musklene ikke klarte å slappe av. Er bare å prøve og se om du liker det!

Morsomt du nevner bukkehornskløver , bruker det selv nå og synes jeg har litt mer stabile energinivåer på trening med dem. De inneholder galaktomannan, som blir til en slags gel i magen og gjør at opptaket av næringsstoffer skjer litt tregere. Rotter som får bukkehornskløverfrø svømmer også lengre før de dør. Jepp, slik forskes det. Sadistiske jævler.

Det du sier om puppene er også morsomt, siden fennel brukes til øke melkeproduksjonen i kvinner siden det er galaktogent. Var litt nervøs for om jeg kom til å bli robert-paulson-lrg.png men so far no moobs.

Det som også er artig (gud så artig ting skulle være idag da) er at fennel blir brukt for å regulere blodsukkeret, og at en kan øke den fettfrie massen mer med fennel enn uten, selv om effekten er liten. Har troen på fennel gjennom økt insulinfølsomhet og et par mekanismer som ikke er helt kartlagt enda. Jeg mener, det får rotter til å svømme lengre. DET er overførbart, det.

Har du merket noe til den vonde kroppslukten? Jeg syntes den ble ganske plagsom etterhvert, selv om det ikke var hovedgrunnen til at jeg sluttet.

Det med øking av fettfri masse var veldig interessant - fant du ut det via info på nettet? Tenkte bare på mer lesestoff til en nyskjerrig lita jente:D

Jeg leste denne setningen (fra rolv.no); "Bukkehornkløver har bestandig vært ansett som et afrodisiakum, og arabiske kvinner fra Libya til Syria spiste ristede frø for å øke vekten og få litt rundere former, noe som var synonymt med skjønnhet." så etterhvert ble tanken på at jeg også skulle få rundere former litt for heavy å takle:p Men kanskje jeg skulle gå tilbake til å prøve de igjen, for de var en drøm for appetitten min! Å ikke ha appetitt er grusomt, i hvert fall over lang tid! Så likte jeg veldig godt den delen med økning av fettfri masse altså, for jeg MÅ legge på meg, men jeg føler at det kun er fett som legger seg på magen - det vil jeg IKKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min personlige favoritt må være en kombinasjon jeg brukte for en stund tilbakesiden som bestod av NO-Xplode, ALA og Glutamin, i tillegg til omega-3 og proteinpulver samt ett bra kosthold. Har alltid vært tilhenger av NO- produkter og spesielt NO-Xplode. Dette produktet føler jeg gir meg en pump, og energioverskudd som inget annet tilskudd har tilført kroppen min, thumbs up! Jeg synes det blir vanskelig å kommentere fysiske resultater under denne perioden da jeg ikke har ført logg. Psykisk fungerer dette 100%, pumpen jeg fikk gjorde at jeg følte meg piggere, og generelt i bedre form, jeg kjørte på med hardere vekter og fikk presset meg hardere en jeg gjorde uten dette.

Bivirkninger: I starten merket jeg til dels svimmelhet og skjelvinger i kroppen rett etter inntak, dette kan nok forklares av koffeinet drikken inneholder. Dette gikk over etter 2-3 dager, jeg trappet rolig opp i små mengder.

PS: Ved blanding av NO-Xplode i shaker vær sikker på at lokk og kork er skikkelig skrudd sammen, for her blir det jaggu trøkk. Første gangen jeg ristet shakeren poppa lokket av og med ett smell var hele kjøkkenbenken rød veske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare bemerke at man bør være klar over at Rosenrot (og Johannesurt forøvrig ) påvirker serotoninnivået, og at det ikke er anbefalt å ta tilskudd av dette om man går på antidepressiva (som påvirker serotoninnivået, ikke alle antidepressiva gjør det, men de fleste, sjekk Felleskatalogen.).

http://www.doktoronline.no/qa/forum/32/qa2426418.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Asle - Ville også "foreskrevet" en time hos psykiater (evt, psykolog) også, i hvert fall før sistnevnte!!! Jeg har sett en del av hvordan antidepressiva påvirker mennesker - noen ganger er det er faktisk helt grusomt. Mange har god nytte av det, men enkelte får bivirkninger som er tragiske:S Nå skal det sies at jeg ikke vet ALT de har fått, men at antidepressiva er inne i bildet er helt sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med Spirulina, om dere har merket noe i forhold til energi etc? Jeg får bare masse luft i magen :rolleyes:

Har snart spist en boks (500tab) med spirulina, og kan ikke si at jeg merker noe forskjell nei. Kommer nok til å spare de pengene fremover istedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig. Jeg tenkte mer på det en putter i seg, men psykolog/psykiater er en selvfølge. Skriver under på at mange får det verre på sikt med antidepressiva - virkningsmekanismen er ikke særlig snill over tid.

Metaanalyser viser at antidepresiva har null effekt og er kun placebo. Husker ikke hvor jeg hørte dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...