Gå til innhold

Gode nettbutikker


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor lang tid pleier det å ta før pakker fra iHerb når postkassa? Pakken min ble sendt for 11 dager siden, men ikke fått noe hentelapp enda.

Min erfaring er at det tar 10-12 dager fra man bestiller til det kan hentes. I disse dager har visstnok Tollvesenet en eller annen aksjon på gang der de fokuserer på kosttilskudd o.l. fra utlandet, så det er mulig pakken vil bruke lengre tid pga. det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker vanligvis gymgrossisten. Så nå når jeg er i DK blir det bodystore.dk. Anbefales om noen skulle bo i Danmark noen gang.. Kom hjem fra trening 5 dager etter bestilt pakke, og der stod 2 store pakker på kjøkkenbordet og ventet!!! Lekkert :)

Brøt de seg inn i huset ditt for å sette fra seg pakker?`?? :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en teori om at noen slapp de inn.. men man vet aldri med disse danskene

hehe...nei, de låste seg jo inn i Norge for noen år siden og okkuperte oss, som ville ikke forundret meg om de syntes det var greit å sparke inn en dør for å levere pakker :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...nei, de låste seg jo inn i Norge for noen år siden og okkuperte oss, som ville ikke forundret meg om de syntes det var greit å sparke inn en dør for å levere pakker :p

Så lenge de kun leverer pakkene og stikker igjen, og ikke okkuperer kjøkkenet, er det greit nok for meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.dialife.dk

De har et helt utmerket utvalg av sukkerfrie og lavkarbo varer! Minus er at frakten er litt dyr.. Men de skriver verdien på pakken til under 200 kroner, så man slipper å betalt toll :)

Vet du sånn ca. hva frakten ligger på? Skriver de verdien til under 200 kr, om den i realiteten er over? Hvis ja, gjør de det automatisk når den sendes til Norge, eller er det noe man må be om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare støtte de som roser iherb.com opp i skyene! Har bestilt 133(!) pakker der siden mars 2010, og det har ALDRI vært noe trøbbel med de! Prisene er fantastiske, ca 1/3 av norske priser, effektivt levert både med post og DHL ("min" DHL-mann og jeg begynner å bli skikkelig buddies..) ;) De har ALT, selv om det til tider kan være litt mange produkter å velge mellom (de har f.eks 240 forskjellige c-vitaminer). :p Har heller aldri fått trøbbel med tollvesenet siden jeg holder meg under 200,- grensa hver gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare støtte de som roser iherb.com opp i skyene! Har bestilt 133(!) pakker der siden mars 2010, og det har ALDRI vært noe trøbbel med de! Prisene er fantastiske, ca 1/3 av norske priser, effektivt levert både med post og DHL ("min" DHL-mann og jeg begynner å bli skikkelig buddies..) ;) De har ALT, selv om det til tider kan være litt mange produkter å velge mellom (de har f.eks 240 forskjellige c-vitaminer). :p Har heller aldri fått trøbbel med tollvesenet siden jeg holder meg under 200,- grensa hver gang. :)

Thihi, flere som har blitt buddy med DHL-mannen :thumbsup: "Mannen min" hilser på meg på butikken :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Post jeg skrev i annen tråd. Du kan sjekke om noen av ingrediensene i Jack3d finner på disse listene. Mulig det også foreligger andre restriksjoner som disse listene ikke dekker. Mulig Stig Ingebrigtsen har svar til deg.

Her er listene over det myndighetene karakteriserer som legemidler og den såkalte urtelisten. Kan være lurt å sjekke innholdet mot disse listene før man trykker kjøp, så slipper man tull med toll. På urtelisten så skiller myndighetene mellom handelsvare (H) og legemidler (L)/ reseptpliktige legemidler (LR).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.shopping4net.com/no

Svensk nettbutikk. Rask leveringstid og gode produkter. Ingen problem med å kjøpe høydose D-vitamin (2000IU) eller C-vitamin (1g) der. Når jeg bestillte det samme fra iherb ble pakkene stoppet i tollen og returnert.

Bare jeg som er blind, eller har de ikke proteinpulver der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...